Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tenker på å kjøpe Toms. Noen som har erfaringer angående størrelsen? Har hørt rykter om at man bør går ned omtrent en hel størrelse. Noen som kan avkrefte/bekrefte?

Jeg bruker vanligvis 42,5, men med toms kjøpte jeg i 41 størrelse. For jeg bruker jo ikke sokker når jeg bruker skoa

Lenke til kommentar

Tenker på å kjøpe Toms. Noen som har erfaringer angående størrelsen? Har hørt rykter om at man bør går ned omtrent en hel størrelse. Noen som kan avkrefte/bekrefte?

Bruker 39,5, og kjøpte toms i 39. Det ene paret er litt for stort, mens det andre passer perfekt. De som er litt store er i skinn, så det kan hende de har blitt vide/slitt. Ryktene stemmer for min del.

Lenke til kommentar

 

Tenker på å kjøpe Toms. Noen som har erfaringer angående størrelsen? Har hørt rykter om at man bør går ned omtrent en hel størrelse. Noen som kan avkrefte/bekrefte?

Bruker 39,5, og kjøpte toms i 39. Det ene paret er litt for stort, mens det andre passer perfekt. De som er litt store er i skinn, så det kan hende de har blitt vide/slitt. Ryktene stemmer for min del.

 

 

 

 

Tenker på å kjøpe Toms. Noen som har erfaringer angående størrelsen? Har hørt rykter om at man bør går ned omtrent en hel størrelse. Noen som kan avkrefte/bekrefte?

Jeg bruker vanligvis 42,5, men med toms kjøpte jeg i 41 størrelse. For jeg bruker jo ikke sokker når jeg bruker skoa

 

 

 

 

Tenker på å kjøpe Toms. Noen som har erfaringer angående størrelsen? Har hørt rykter om at man bør går ned omtrent en hel størrelse. Noen som kan avkrefte/bekrefte?

Jeg gikk ned en halv størrelse og da satt de veldig bra.

 

 

 

Takker for svar. Har tenkt å bestille her, men er det amerikanske (US) størrelser de henviser til eller engelsk (UK)? Ganske kjipt å mixe de to...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274

Denne Orlebar Brown... Er det superduper-merkeklær eller? 1 500 for en shorts? Syke priser (før salg)

 

Ikke var det spesielt fint heller imo.

Lenke til kommentar

Er det noen som har peiling på når det blir salg på Sandvika Storsenter? Er lei av å kjøpe klær til fullpris, og ønsker å utvide garderoben ytterligere...

 

Er det noe spesielt du ser etter?

 

Hva slags plagg? Kan finne mye bra på diverse nettsider.

Lenke til kommentar

 

Er det noen som har peiling på når det blir salg på Sandvika Storsenter? Er lei av å kjøpe klær til fullpris, og ønsker å utvide garderoben ytterligere...

 

Er det noe spesielt du ser etter?

 

Hva slags plagg? Kan finne mye bra på diverse nettsider.

 

Når jeg var yngre så var jeg veldig gjerrig og kunne godt bruke timer på timer og sene kvelder på å saumfare internett etter hvor plaggene jeg var ute etter var billigst. Brukte proxyer/mellomledd i USA og handlet en del derfra.

 

Nå som jeg har blitt litt eldre så har jeg rett og slett mistet tolmodigheten til å gjøre dette, da det er kjipt å måtte vente opptil 3 uker før jeg får godsakene, og da er jo nesten sommeren over. Selv om besparelsen kan være veldig stor så synes jeg nesten det er verdt å betale litt ekstra for å få plaggene med en gang, samtidig som at jeg får prøvd plaggene skikkelig før kjøp.

 

Jeg er fortsatt litt gjerrig, men ikke like gjerrig. Jeg har handlet i mine øyne vanvittig mye til fullpris i det siste og begynner å gå lei av å gjøre dette. Derfor hadde det vært digg om salget begynte snart, mtp. at mange butikkene allerede har fått inn mye av høstvarene.

 

Jeg går gjennom en stilforandring der jeg går fra en litt stiv stil /smart casual (mye strøkede skjorter, kasjmir, brogues osv., klassisk herremote) til en mer casual stil. Jeg lurer nesten på om jeg er i en quarter life crisis. Jeg fyller garderoben nå med blant annet Filippa K, Supreme, Abercrombie, Acne og Polo Ralph Lauren. Har mye "spreke" plagg og dristige farger, jeg liker det.

 

Det jeg igrunn føler at jeg mangler er denim skjorter (helst fargede og ikke i ola-stoff), skjorter(gjerne spreke), to par shorts, to par badeshorts, lys og luftig sommerlig sommerblazer/sportcoat og noen casual college gensere. Dette er ikke noe jeg absolutt trenger, men som jeg har lyst på. Kommer nok til å handle inn når salget begynner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...