Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hans H er helt ubrukelig da. Vi har jo en retro og, men aldri vært innom den.

 

Prøvde forøvrig å kjøpe brillene med paypal nå, men hele siden gikk ned idet jeg trykket kjøp, har fått kvittering fra paypal, men ellers ligger bare alt å laster. Lover godt. (Edit: fått kvittering på epost)

Endret av Revolution
Lenke til kommentar

De beste butikkene i Bergen er i mine øyne Pepper, Scabal (bare vært på den på Kløverhuset og i Strandgaten), Retro og Lot333. Michael T kan muligens ha noe kult, selv om mye av det er litt sært, og Aksdal i muren har godt utvalg av Barbour. Ellers er jeg enig med Revolution i at Hans H er dårlig. Synes hele butikken har en ganske gubbete profil, og jeg tror egentlig aldri at jeg har funnet noe jeg har likt der. Minner litt om Ferner-Jacobsen, bare dårligere. Vincci er bra hvis man har en mer fashion-preget stil.

 

Er ganske sikker på at du ikke finner Loake-sko i Bergen. Bergen er generelt ikke noe å skryte av hvis man er ute etter kvalitetssko. Skotøyhuset har vel noen Barker-modeller i corrected grain, Scabal fører RM Williams, Magnanni, Santoni og Morris og jeg mener å huske at både Lot333 og Retro har noen litt kjipe modeller fra Grenson inne. Hvis du er ute etter sko bør du egentlig enten dra til Oslo eller handle på nett.

Lenke til kommentar

Tips til butikker og annet som bør sjekkes ut i Edinburgh? Flyr nedover en liten tur i Juli.

 

De har en liten Charles Tyrwith i 52 St. Georges Street.

Like ved finner du også Barbour og mange tweedsjapper - noen litt vel turist-jalla, kanskje.

 

Mange fine tweedklær hos Walker Slater i 16-20 Victoria street på andre siden av borgen.

 

Ellers kan du jo få deg en kilt. Det har de i alle fall nok av.

Lenke til kommentar

De beste butikkene i Bergen er i mine øyne Pepper, Scabal (bare vært på den på Kløverhuset og i Strandgaten), Retro og Lot333. Michael T kan muligens ha noe kult, selv om mye av det er litt sært, og Aksdal i muren har godt utvalg av Barbour. Ellers er jeg enig med Revolution i at Hans H er dårlig. Synes hele butikken har en ganske gubbete profil, og jeg tror egentlig aldri at jeg har funnet noe jeg har likt der. Minner litt om Ferner-Jacobsen, bare dårligere. Vincci er bra hvis man har en mer fashion-preget stil.

 

Er ganske sikker på at du ikke finner Loake-sko i Bergen. Bergen er generelt ikke noe å skryte av hvis man er ute etter kvalitetssko. Skotøyhuset har vel noen Barker-modeller i corrected grain, Scabal fører RM Williams, Magnanni, Santoni og Morris og jeg mener å huske at både Lot333 og Retro har noen litt kjipe modeller fra Grenson inne. Hvis du er ute etter sko bør du egentlig enten dra til Oslo eller handle på nett.

 

Jeg mener jeg så noen loake sko på telegrafen. Tror det var lille vinkel

Lenke til kommentar

 

 

De beste butikkene i Bergen er i mine øyne Pepper, Scabal (bare vært på den på Kløverhuset og i Strandgaten), Retro og Lot333. Michael T kan muligens ha noe kult, selv om mye av det er litt sært, og Aksdal i muren har godt utvalg av Barbour. Ellers er jeg enig med Revolution i at Hans H er dårlig. Synes hele butikken har en ganske gubbete profil, og jeg tror egentlig aldri at jeg har funnet noe jeg har likt der. Minner litt om Ferner-Jacobsen, bare dårligere. Vincci er bra hvis man har en mer fashion-preget stil.

 

Er ganske sikker på at du ikke finner Loake-sko i Bergen. Bergen er generelt ikke noe å skryte av hvis man er ute etter kvalitetssko. Skotøyhuset har vel noen Barker-modeller i corrected grain, Scabal fører RM Williams, Magnanni, Santoni og Morris og jeg mener å huske at både Lot333 og Retro har noen litt kjipe modeller fra Grenson inne. Hvis du er ute etter sko bør du egentlig enten dra til Oslo eller handle på nett.

Jeg mener jeg så noen loake sko på telegrafen. Tror det var lille vinkel

Stemmer, det hadde jeg glemt.

Lenke til kommentar

Nære på at jeg bestiler denne fra Barbour. Finner ikke noen andre som fører akkurat denne jakken her i Norge. Fant derimot samme typen til en litt finere pris, spørsmålet er bare om denne er original. Noen som kan bekrefte/avkrefte, evt finne en annen norsk side med samme jakken.

 

Mens vi er inne på jakker fra Barbour fant jeg denne siden også. Virker nesten for godt til å være sant...

Lenke til kommentar

Nære på at jeg bestiler denne fra Barbour. Finner ikke noen andre som fører akkurat denne jakken her i Norge. Fant derimot samme typen til en litt finere pris, spørsmålet er bare om denne er original. Noen som kan bekrefte/avkrefte, evt finne en annen norsk side med samme jakken.

 

Mens vi er inne på jakker fra Barbour fant jeg denne siden også. Virker nesten for godt til å være sant...

 

Var litt gøysig google oversettelse på den siste siden. Lukter gammel fisk...

Lenke til kommentar

Noen som har tips til gode herrefrisører i Oslo? Ikke noe kjede-ræl som er overpriset der du ender opp med å ikke være fornøyd, men heller et sted som kan gi en fin klassisk frisyre for en ok pris! Gjerne ren herrefrisør/barberer.b

Circus Club i Møllergata er kjempebra. Jeg klipper meg hos Julius der. Han er kjempeflink og så vidt jeg vet også barberer (vet Chirag og Erik Eliassen klipper seg hos ham, hvis det er noe kvalitetsstempel). Lurer på om han tar ferie snart, men de to andre der er også veldig flinke. De tar 900,- tror jeg. Sjekk ut thecircusclub på Instagram hvis du vil ha eksempler.

 

Ellers er blant annet Hope Hair i Posthallen og Dugg i Birkelunden bra.

Endret av Broseph
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Noen som har tips til gode herrefrisører i Oslo? Ikke noe kjede-ræl som er overpriset der du ender opp med å ikke være fornøyd, men heller et sted som kan gi en fin klassisk frisyre for en ok pris! Gjerne ren herrefrisør/barberer.b

 

Mamozin, ass. Har ikke kortterminal, men fiksa det tykke håret mitt til en klassisk frisyre på kort tid til rundt 200.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...