Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

 

Uansett om man kjøper KMS, American Crew o.l. så ville jeg kjøpt fra Feel Unique eller lignende sider.

 

Den jeg kjøpte fra Wella (matte molding creme) kostet 180 kr for to (fri frakt), mens i butikken her i Bergen koster én sånn ca 250 kroner.

 

Tok ikke mange dagene mtp. frakten heller.

 

Kjøper fra Feelunique jeg også, men utvalget er labert på noen ting synes jeg, mens meget bra på andre områder. Så blir bestillinger fra mange andre steder også.

 

 

Det er nok helt sant, jeg ble bare litt vel overrasket over prisforskjellen. Men igjen det samme kan sies om alt mulig i butikk vs ebay, dx.com osv..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Uansett om man kjøper KMS, American Crew o.l. så ville jeg kjøpt fra Feel Unique eller lignende sider.

 

Den jeg kjøpte fra Wella (matte molding creme) kostet 180 kr for to (fri frakt), mens i butikken her i Bergen koster én sånn ca 250 kroner.

 

Tok ikke mange dagene mtp. frakten heller.

 

Kjøper fra Feelunique jeg også, men utvalget er labert på noen ting synes jeg, mens meget bra på andre områder. Så blir bestillinger fra mange andre steder også.

 

 

Det er nok helt sant, jeg ble bare litt vel overrasket over prisforskjellen. Men igjen det samme kan sies om alt mulig i butikk vs ebay, dx.com osv..

 

 

Kjøper blant annet Redken shampo fra Feelunique, helt sykt billig der.

Lenke til kommentar

 

 

 

znip

 

znip

 

znip

 

Kjøper blant annet Redken shampo fra Feelunique, helt sykt billig der.

 

 

Merker du stor forskjell på sjampoen fra Redken og de typene man finner i "alle" dagligvarebutikker? Og i tillegg - så at det var en haug med varianter derfra - hvilken variant er det du bruker da?

Lenke til kommentar

 

 

 

 

znip

 

znip

 

znip

 

Kjøper blant annet Redken shampo fra Feelunique, helt sykt billig der.

 

 

Merker du stor forskjell på sjampoen fra Redken og de typene man finner i "alle" dagligvarebutikker? Og i tillegg - så at det var en haug med varianter derfra - hvilken variant er det du bruker da?

 

Jeg merker veldig stor forskjell, men jeg har dog tørt og tykt hår. Bruker Redken All Soft Shampoo og Balsam. Mtp at at Redken shampoen koster rundt 100 kroner og balsamen rundt 150 nok, er det jo veldig gode priser. :)

 

Det som er fint med Feelunique, er jo at du får refundert moms/toll regningen fra Posten.

Endret av Rankiz
Lenke til kommentar

Velg rett stoff. Hva skal skjortene brukes til? Hvis det er snakk om til uformelt bruk så kan du jo vurdere oxford eller chambray, evt. twill som fungerer både til dress og mer neddressede antrekk.

 

For øvrig: Har hørt veldig mye bra om luxire, og ville vurdert denne i tillegg til de du nevner. tailor4less høres ut som en litt småkjip sjappe...

Takk for godt svar!

 

Det er først og fremst til dagligdags bruk. Blir nok en ny hvit bomullsskjorte til dressen, men de fleste skal bli brukt sammen med en mørk dongeribukse.

Lenke til kommentar

 

Velg rett stoff. Hva skal skjortene brukes til? Hvis det er snakk om til uformelt bruk så kan du jo vurdere oxford eller chambray, evt. twill som fungerer både til dress og mer neddressede antrekk.

 

For øvrig: Har hørt veldig mye bra om luxire, og ville vurdert denne i tillegg til de du nevner. tailor4less høres ut som en litt småkjip sjappe...

Takk for godt svar!

 

Det er først og fremst til dagligdags bruk. Blir nok en ny hvit bomullsskjorte til dressen, men de fleste skal bli brukt sammen med en mørk dongeribukse.

 

Jeg ville kjøpt en prøveskjorte fra Luxire (http://custom.luxire.com/products/luxire-fit-test-trial-shirt), der får du en oxford-skjorte i blå, grå eller gul (avhengig av hva de har inne) billig for å dobbeltsjekke målene du har tatt og justere. Etter å ha gjort det kjøper du et par i oxford og chambray, evt. i tillegg til en i poplin til dressen.

PS: Blå er stort sett finere enn hvit også til dress, med mindre du skal i superstive selskap hvor hvit er et must.

Lenke til kommentar

http://m.side3.no/en-av-dem-koster-deg-en-manedslnn/5167733.html

 

Noen har tydeligvis tipset Side3 om at det finnes dresser i forskjellige prisklasser.

 

Gullkorn:

"Dressene fra Tiger of Sweden heller mer mot dyrt, men oser av kvalitet og omfang."

wow. Omfang, faktisk.

Edit: Også kommentarfeltet da:

 

"Kjøpte min skreddersydde dress i Thailand jeg..kosta meg ca 1600kr for: komplett dress med 7 skjorter,10 slips.Og da fikk jeg jaggu middag av kona hans mens jeg venta mellom prøvingene!"

 

"Foretrekker Victorian bekledning. Med daglig antrekk, og aften antrekk"

 

Endret av Herr Brun
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...