Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rent bortsett fra lengden synes jeg det så ganske bra ut. Ellers elsker jeg flip-flopsene. Loake? Meermin?

 

 

adidas_logo.jpg

 

 

 

 

Men synes du buksen ser mye for kort ut eller bare litt? Tenker å legge på en tja 2-3, kanskje 4 cm i lengde. Føler jeg tenker litt annerledes når det gjelder lengde på jeans vs. chinos/dressbukser o.l.

Endret av Xtra
Lenke til kommentar

Jeg har et par bukser som jeg la opp til omtrent den lengden for 1-1,5 år siden, da smaken min var litt mer #menswear, og det irriterer meg i dag. Du kan helt fint bruke de buksene du har der nå, men jeg vil definitivt anbefale deg å legge til litt ekstra lengde på din neste bestilling, ja. Forøvrig tror jeg også det vil se mer naturlig ut hvis du får på deg et par skikkelige sko.

 

Forresten noen som vet hvor lang tid Luxire operer med på skjortene sine for tiden? Begynner å bli keen på å få bestillingen min snart, selv om jeg egentlig ikke har ventet så alt for lenge.

Lenke til kommentar

Jeg har et par bukser som jeg la opp til omtrent den lengden for 1-1,5 år siden, da smaken min var litt mer #menswear, og det irriterer meg i dag. Du kan helt fint bruke de buksene du har der nå, men jeg vil definitivt anbefale deg å legge til litt ekstra lengde på din neste bestilling, ja. Forøvrig tror jeg også det vil se mer naturlig ut hvis du får på deg et par skikkelige sko.

 

Forresten noen som vet hvor lang tid Luxire operer med på skjortene sine for tiden? Begynner å bli keen på å få bestillingen min snart, selv om jeg egentlig ikke har ventet så alt for lenge.

Ja, blir noen nå cm på lengden.

 

Er litt usikker, virker som det kan varierer litt ut ifra det jeg har lest i SF-tråden deres.

 

 

This.

 

Buksene var alt for høye i livet til å være jeans. Ellers virket de helt kurante :)

 

Hmm, er det virkelig så ille? Jeg skal være ærlig og si at jeg la merke til hvor høy de var i livet første gang jeg brukte de, men etter det så tenkte jeg ikke så mye over det. Nå synes jeg det egentlig er bare greit

 

Front rise har jeg hvertfall oppgitt skulle være 32 cm, som er noe mer enn mine Levis 511 (30 cm), men det ser ut som buksen har en rise på ca 35-36, som er noen cm høyere enn det jeg oppgav.

 

 

Lenke til kommentar

Synes det så ok ut, jeg. Heller jeans som er litt høye i livet enn for lave imo.

 

Ja, sett opp mot mine Levis 511 så var det ikke store forskjellen synes jeg. Er fornøyd, jeg bare begynte å lure på hvor høy i livet de egentlig var. :p (generelt sett)

Endret av Xtra
Lenke til kommentar

Jeg skal i begravelse og sliter litt med å finne ut hvilke slips som skal benyttes. De fleste steder anbefaler svart slips, men noen steder står det også at nær familie skal bære hvitt slips. Jeg er i nær familie, skal jeg gå med svart eller hvitt slips? Jeg har også skjønt at metall skal være sølv, men skal jeg bruke slipsnål?

 

Resten av antrekket blir svart dress, hvit skjorte, svart belte, svarte sko.

Lenke til kommentar

Jeg skal i begravelse og sliter litt med å finne ut hvilke slips som skal benyttes. De fleste steder anbefaler svart slips, men noen steder står det også at nær familie skal bære hvitt slips. Jeg er i nær familie, skal jeg gå med svart eller hvitt slips? Jeg har også skjønt at metall skal være sølv, men skal jeg bruke slipsnål?

 

Resten av antrekket blir svart dress, hvit skjorte, svart belte, svarte sko.

Det beste er vel å spørre hva din familie skal bære, og gå for det de går for.

Lenke til kommentar
En formell begravelse med kleskoden «mørkt antrekk» betyr for de næreste mannlige slektningene til avdøde, til og med søskenbarn, at man skal ha på seg hvit skjorte og hvitt slips. Øvrige mannlige gjester skal ha svart slips.

Brukes hvitt slips bare til begravelser? Er det et stort «no-no» å bruke et hvitt slips til hverdags, for eksempel med en svart og hvit skjorte?

Skal man følge de tradisjonelle reglene brukes hvitt slips bare i begravelse...

Fra tieroom.no

 

Finner flere andre som også nevner hvitt slips.

 

Jeg kjører uansett svart. Virker som det tryggeste (i tillegg til at det har jeg jo fra før).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...