Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg plukket opp en Terre d'Hermes for et halvår siden, og tror det var i Norge. Lurer på om det var innenriks på OSL. Eller så var det vel på CPH.

 

Mener jeg var på jakt etter denne på OSL, men at jeg ikke fant den, noe usikker.

 

De hadde den hvertfall på taxfreen i Paris (CDG). Jeg endte opp med å ikke kjøpe den da jeg var litt usikker på duften. Den er hvertfall særegen, det skal den ha. :p

Lenke til kommentar

Noen som har noen parfymetips?

Skal ikke si hva jeg liker og ikke liker sånn veldig spesifikt men har tidligere hatt en burberry london(?) og likte denne veldig godt selv om den kanskje var litt i tyngste laget.

Er greit å få noen tips så man kan gå å lukte på ting uten å gå igjennom en drøss med forskjellige lukter.

Lenke til kommentar

If only. Hadde satt alt av sko rett utfor leiligheta mens jeg vaska, på vei ut med noe søppel når jeg ser en skygge som stikker rundt hjørnet med skoen i munnen.

 

Det rareste er egentlig at den siktet seg inn på akkurat den skoen, fordi de sto midt inni en klynge med sko. Lukta tydeligvis kvaliteten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Huff.

 

Vurderer å bestille et par handsker fra Chester Jefferies. Hvilken modell synes dere er penest? Etter det jeg har sett liker jeg både The Keswick og Man about town godt, men er åpen for andre forslag.

 

Fine begge to, men Man about town, som jeg liker best har ikke strikk i vristen, og er nok derfor mer sårbar på at du treffer rett på størrelsen.

 

The Cheltenham er også en fin hanske, men jeg liker nok aller best The Morning Dress.

Lenke til kommentar

Jeg postet bildene av disse i Luxire-tråden på SF, men tenkte å dele de her også.

 

Luxire selvedge 13 oz raw indigo - synes passformen er ganske bra for å være første bukse men den kan klart forbedres på enkelte punkter. Skal øke lengden noe, men hva tenker dere utenom det?

 

Jeg bruker mest jeans og en del chinos så tenker å bytte ut de dårlige jeansene med gode fra Luxire så tenker å bestille 14 oz dark indigo samt noen stoffprøver. Tenkte særlig på stoffprøver fra en del av det de tilbyr i kord og moleskin til senhøst/vinter.

 

 

 

post-51400-0-85330400-1378935998_thumb.jpg

post-51400-0-40080500-1378936017_thumb.jpg

 

 

Endret av Xtra
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...