Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare hold deg i Jermyn Street og ikke vandre over i savile row. Da blir det fort en i overkant stor andel av augustutbetalingen som ryker.

 

En del butikker i Bond Street som jeg også ville holdt meg unna. Jermyn har jo også dyre ting de, måtte se to ganger da et par (nokså ordinære) skinnsko kosta 3000 pund. :p

Endret av -sebastian-
Lenke til kommentar

 

 

En del butikker i Bond Street som jeg også ville holdt meg unna. Jermyn har jo også dyre ting de, måtte se to ganger da et par (nokså ordinære) skinnsko kosta 3000 pund. :p

 

Hvor var det? Det er da vel ikke så mange engelske skomerker (eller andre skomerker, for den saks skyld) som ligger på det prisnivået på RTW?

Lenke til kommentar

Bruker aldri small ellers da. Custom fit medium må vel passe? :s

 

Hvis jeg husker rett var du 184 høy og 96 cm rundt brystet?

Medium skal passe ganske godt. Jeg er ~186.7 og er omtrent like stor rundt brystet og bruker medium. Kan hende medium blir litt lang på ryggen dog. Jeg har aldri prøvd andre størrelser enn medium hos PRL så jeg vet ikke hvor stor forskjellene er

Lenke til kommentar

 

 

Bruker aldri small ellers da. Custom fit medium må vel passe? :s

 

Ja. Med mindre den skal være tettsittende pølseskinn så går for M. S er ikke noe digg.

 

Husker jeg måtte kjøpe en koffert ekstra til alle klærne jeg kjøpte i London. Aldri dit igjen :p

 

Bare en? Ekstra koffert med klær jeg har kjøpt har jeg uansett hvor jeg ferierer. London er det sånn 2 hahaha (nei handler ikke på H&M)

Endret av Lami
Lenke til kommentar

...og likevel tok det kortere tid enn hva Posten bruker for å sende en pakke fra Oslo til Tromsø.

 

Til diskusjonen over; jeg er enig med Anewz at om du er under 100cm i brystet så bør du kjøpe custom fit small. Jeg er 105cm rundt brystet og synes custom fit M passer ganske bra.

Endret av OlafG
Lenke til kommentar

...og likevel tok det kortere tid enn hva Posten bruker for å sende en pakke fra Oslo til Tromsø.

 

Til diskusjonen over; jeg er enig med Anewz at om du er under 100cm i brystet så bør du kjøpe custom fit small. Jeg er 105cm rundt brystet og synes custom fit M passer ganske bra.

 

Ifølge size chart så er jo M fra 96 - 101cm bryst. Sitter ikke M custom fit rimelig stramt rundt brystet på deg da?

Lenke til kommentar

Ifølge size chart så er jo M fra 96 - 101cm bryst. Sitter ikke M custom fit rimelig stramt rundt brystet på deg da?

 

Nei, det gjør den nok ikke. Jeg er større enn 105cm rundt brystet og custom fit i M sitter ikke særlig stramt. Large ble altfor stort i custom, men passelig i slim.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...