Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Sitter å ser på homsepatruljen på TV3 nå. Faktisk utrolig glad for at jeg slipper å bli med disse såkalte "moteekspertene" rundt om på butikker og bli prakket på alle de plaggene.

 

Skal sies at stilen han som er i fokus på dagens program var i overkant slaskete og litt for mye swag tross alder.

Endret av Mantoius
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du er 96 cm rundt brystet og ut i fra målene du oppga, tynn, trenger du ikke gå opp en størrelse. Anbefaler deg å ta en tur til en butikk i Norge for å prøve størrelsene før du evt bestiller mange fra USA.

Men jeg bruker aldri small ellers? Er disse custom fit så store?

Lenke til kommentar

Hvordan er Ralph Lauren sportsskjorter i forhold til poloskjortene i samme størrelse i custom fit?

 

Også, har noen testet linskjortene til ovennevnte firma? Hvordan er kvaliteten og kan de brukes utenfor sommeren? (har forsåvidt aldri eid en linskjorte)

Lenke til kommentar

Jermyn street var deilig.

 

Høres bra ut!

 

Er i London fra fredag ettermiddag til mandag tiiidlig, så gleder meg til det.

 

Ulempen er at jeg ikke har så mye penger å rutte med nå. Mulig det blir noe ufornuftig bruk av mastercard hvis jeg finner noe fint. :hmm:

 

Skal sies jeg får inn ganske mye penger på konto i august da. :p

Endret av Xtra
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvordan er Ralph Lauren sportsskjorter i forhold til poloskjortene i samme størrelse i custom fit?

 

Også, har noen testet linskjortene til ovennevnte firma? Hvordan er kvaliteten og kan de brukes utenfor sommeren? (har forsåvidt aldri eid en linskjorte)

 

Ingen som kan hjelpe meg?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...