Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen av dere som husker hvor lavt PRL Academy Wool Peacoat gikk i pris under høst-/julesalget til PRL i fjor? Så en skrev at den var så lavt som 1250 kr (gitt svakere dollarkurs riktignok men...)

 

Min losjakke, fra Bruunz Bazaar, ble stjålet fra meg på byn og tenker at losjakken fra PRL er en god erstatning.

 

For tiden er det laveste jakken ligger på (i min størrelse) rundt 300$ (ca 1900 kr) på Ebay. Var ikke retail på det laveste ca 175$? Ser at en bruker skrev at det var salg på siden deres ca januar '12, tror jeg kommer til å trenge en varm jakke før den tid.

Endret av Xtra
Lenke til kommentar

Hvorfor det? Det er kun i Europa PRL er dyrt.

Nope. Mye av det kjøpes hos outlet, og derfor er det billig.

Ja, ser at det er økonomisk fornuftig å handle de fra Ebay, men trengte litt påfyll i sommergarderoben nå.

 

Jostein: Tja, spørs helt hvordan man er bygd. Slim fit er ganske OK, men custom fit kan også funke. Mulig det er classic fit som er "som et telt" mtp. passform, men noe usikker.

 

Har ikke sett noe Lacrosse her i Bergen, men det høres jo bra ut.

Jeg er 96 cm rundt brystet ved niplene (hvis det er der man måler. Har dere da peiling på hvilke størrelser som passer meg? Slim fit Large?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897

Ganske ålreit salg på Norse Store nå: www.norsestore.com

 

Plukket med meg en del plagg når salget åpnet i dag tidlig, ny regnfrakk blant annet.

Takk for tipset! Fikk meg et par Red Wings 9111 (Round Toe) for litt over tusenlappen (etter moms og fortollingsavgift). Tror de blir gode å ha på vinteren. Har et par Sorel, men de er helt håpløst varme.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...