Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg begynner i jobb på mandag, og skal ut og handle sko som jeg kan bruke på jobben..

Stillingen er ingeniør og dresskoden er ca mørk dongeri + skjorte. Jeg tenker et par sko som er noe i mellom casual og pent, gjerne i brunt men svart kan også funke.

 

Noen tips til hvilke type sko som kunne gått til sånt bruk? Tips til butikker i Bergen hadde vært flott!

Prisklasse er helst under 1000kr, men kan gå litt over om det er verdt det

Lenke til kommentar

Seilersko passer nok ikke helt inn, men har sett på en del ala chukka-type sko. Utvalget er bare ikke så stort, men så vet jeg ikke hvor jeg skal lete heller..

 

Jeg ville tatt turen innom disse butikkene: Retro, Scabal (både Heritage og den på Kløverhuset), Skotøyhuset (Galleriet) og Dinsko og lignende butikker.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Den jakken er faktisk utrolig tynn! Så den passer utrolig bra om kvelden i Bergen eller når det er sånn 15C og bergenvind. Den er ikke så varm.

 

Jeg har ikke tatt eget bilde av jakken så tok fra Scabal ja :)

Men er utrolig lett og tynn jakke selv om det er dun. Elsker den!

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Kjøpte meg to piquéskjorter i dag, en fra PRL og en fra Morris. (800 kr for PRL og 550 for den fra Morris, på tilbud)

 

Den fra Morris er omtrent like diskret som den fra PRL, en annen logo av ca samme størrelse og noe kontrastgreier nederst på siden av skjorten. (usikker hva det heter, men ikke særlig merkbart)

 

Tror jeg kommer til å bestille hvit og grå fra Luxire litt etter hvert så har jeg en del OK piquéskjorter.

 

Så etter andre rimeligere piquéskjorter, men for det meste ser stoffene dårlig ut. Lyle & Scott sine tilsvarende ser/føles ganske bra ut, men blir fort slapp i formen over tid.

post-51400-0-44746700-1372519598_thumb.jpg

Endret av Xtra
Lenke til kommentar

Kjøpte meg to piquéskjorter i dag, en fra PRL og en fra Morris. (800 kr for PRL og 550 for den fra Morris, på tilbud)

 

Den fra Morris er omtrent like diskret som den fra PRL, en annen logo av ca samme størrelse og noe kontrastgreier nederst på siden av skjorten. (usikker hva det heter, men ikke særlig merkbart)

 

Tror jeg kommer til å bestille hvit og grå fra Luxire litt etter hvert så har jeg en del OK piquéskjorter.

 

Så etter andre rimeligere piquéskjorter, men for det meste ser stoffene dårlig ut. Lyle & Scott sine tilsvarende ser/føles ganske bra ut, men blir fort slapp i formen over tid.

Du finner PRL piqueer på ebay for ca 200 kr pr stk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...