Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Du finner PRL piqueer på ebay for ca 200 kr pr stk.

 

Ja, ser at det er økonomisk fornuftig å handle de fra Ebay, men trengte litt påfyll i sommergarderoben nå.

 

Jostein: Tja, spørs helt hvordan man er bygd. Slim fit er ganske OK, men custom fit kan også funke. Mulig det er classic fit som er "som et telt" mtp. passform, men noe usikker.

 

Har ikke sett noe Lacrosse her i Bergen, men det høres jo bra ut.

Endret av Xtra
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dritt når bukser i W34 er for store i livet, men for små rundt lår. Liftfeels.

 

 

 

 

Har du en link? Litt skeptisk siden det er mye fake PRL på eBay.

Har ingen spesifikke linker, men det er vel bare å se på selgerens feedback og se om han har fått negative omtaler.

 

Den her ser ganske safe ut. Selger har 99,5 % positiv feedback og ingen negative omtaler om varens autentisitet.

Lenke til kommentar

Det sier ikke meg så mye … Bortsett fra at det ikke er bomull … Bergans-jakker, og Goretex, er òg laget av "technical", men er dyrere enn mange bomullsjakker.

Syntetiske fibre er billigere enn bomull, så vidt jeg husker. Så går det vell også på autensitet, en ekte Burberry trench er bomull og har alltid vært det.

Lenke til kommentar

post-136473-0-37927000-1372601516_thumb.jpg

 

Får lyst til å kjøpe meg dongerijakke når jeg ser det bildet her. Aner ikke hvor jeg kan få tak i en som ser bra ut, noen som har forslag?

 

Den på bildet er vel Levis Trucket Jacket.

 

Har så sinnsykt lyst på Levis x Filson Trucker Jacket, sykt fet.

Lenke til kommentar

Fikk buksene mine fra Luxire i dag etter rundt to måneder ventetid. Jeg har målt litt feil, så den er litt for stor rundt kneet og får en litt rar form derfra og ned til leggen, som også har litt i overkant stor åpning. Skal prøve å sy de inn litt selv.

Endret av Henrik C
Lenke til kommentar

Fikk buksene mine fra Luxire i dag etter rundt to måneder ventetid. Jeg har målt litt feil, så den er litt for stor rundt kneet og får en litt rar form derfra og ned til leggen, som også har litt i overkant stor åpning. Skal prøve å sy de inn litt selv.

 

Hvilken bukse/hvilket stoff? Og er du fornøyd med kvaliteten ellers?

Lenke til kommentar

Kjøpte selvedge i 13oz raw. Virker godt konstruert hittil!

 

Det høres jo bra ut, regner med at mine 13 oz raw indigo kommer om en god stund, tipper det blir midten av/slutten av juli. Håper også at målene er OK slik at de er brukandes.

 

Hvis det er noen som vet om noe de VET de skal ha, og vet størrelse og slikt samt at det fåes kjøpt i NYC så kan jeg godt kjøpe med. SMS på 400 18 983.

 

Hmm, tenker du å stoppe innom Epaulet? Og når drar du/når er du tilbake?

 

Hva tenker folket om disse tre variantene chinos: (tenker å kjøpe en i første omgang)

 

rivet_brushed_g_8_1024x1024.jpg?10036

Rivet_Chino_Gunmetal_Canvas_Fit_Detail_1024x1024.jpg?10036

rivettwilltaupe5_1024x1024.jpg?10036

 

Endret av Xtra
Lenke til kommentar

Jeg var på Epaulet i går faktisk. Endte opp med å kjøpe to Walt-bukser da chinosene ikke passet meg så bra.

 

Hvis det er noen som vet at chinosen passer bra så har jeg faktisk fire stykker jeg kjøpte på Styleforum som mest sannsynlig ikke passer, PM hvis interessert. De er i W34.

 

Stoffet er forresten ganske kult på de, virker veldig bra.

 

Tenker å bestille meg en navy blazer der senere, men de hadde ikke min størrelse inne. De sa at de vil skrive 50% av veridien om du ber om det ved bestilling.

 

Ellers ble det disse:

1061755_10151734692426257_1794355892_n.jpg?oh=87ff9e4d4ecc82cbfe06a6ebfc15f35e&oe=51D89717&__gda__=1373170213_b7e124d0f3c3e4069e20b3f765f2d3cc

 

 

Samt to par sko fra Alden, og jeg tror det blir et par til fra Allen Edmonds. Sykt digg å kunne kjøpe sko i 3E sånn at det faktisk er mulig for meg å gå i annet enn joggesko.

Endret av OlafG
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...