Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Meget pen jakke, thomas. Var faktisk innom nettsiden til Suit Supply selv tidligere og kikket litt på den, men bestemte meg for å gå for denne sommerjakken istedenfor.

 

Coats_Blue_Summer_Coat_J225_Suitsupply_Online_Store_1.jpg

 

Kjøpte den jakka der forrige uke. :)

 

Er dårlig mål på siden, men her er mer detaljerte mål for jakken:

Så selv om jeg vanligvis bruker M i jakker, så er den ganske stor i størrelsen så gikk for small.

J225:

½ Bottomwidth S = 56 cm, M = 58 cm

½ waist: S: 53,5, M: 55,5 cm

½ chest: S: 54cm M: 56 cm

Endret av Rankiz
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kjøpte den jakka der forrige uke. :)

 

Er dårlig mål på siden, men her er mer detaljerte mål for jakken:

Så selv om jeg vanligvis bruker M i jakker, så er den ganske stor i størrelsen så gikk for small.

J225:

½ Bottomwidth S = 56 cm, M = 58 cm

½ waist: S: 53,5, M: 55,5 cm

½ chest: S: 54cm M: 56 cm

 

Nyttig info, takker. Har ikke lagt inn bestillingen min ennå så jeg går nok ned fra M til S selv. Du får legge ut fit pics i bildetråden når du får anledning. :)

Lenke til kommentar

Siden det var en viss reaksjon på skjortevalg i Billedtråden, fant jeg det for godt å legge ut tråd til denne bloggen fra Francis Brown. Han er også svoren tilhenger av Harvie and Hudson, og går laaaangt i valg av skjorter.

 

http://www.bownsbespoke.com/BShirtHarvieHudson2.html

 

 

Ut over dette, står det mye morsomt og interessant om klassiske klær i bloggen hans. Og dessuten er vi ikke så ulike i figuren.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Skal ha på meg en mørkeblå dress på 17. mai med lyseblå skjorte, brune sko og brunt belte. Noen anbefalinger til farge på slips/lommetørkle?

 

Skal veldig mye til å bomme noe særlig på fargen om du har navy dress og lyseblå skjorte. Hva med mørkeblått og hvite polkadotter? Ikke det mest originale, men pent likevel. Ville hatt ps lysere enn slipset, kanskje lyseblått eller hvitt.

 

Ble forresten trukket opp til skriftlig eksamen i Matematikk R2 og sidemål. Chill. :)

Endret av -sebastian-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...