Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Både og. Hva har det med saken å gjøre? Men når du sier det så var det fler på yrkesfag som brukte det enn de på almenn.

 

Men tror ingen brydde seg. Joggebukse er digg uansett :p

 

Joggebukse er vel ganske standard uniform i yrkesfagsklasser, så vidt jeg vet. Spesielt på mekk, elektro, bygg osv...

Lenke til kommentar

Går selv en videre utdanning etter elektrofag, og skal ikke nekte for at joggebukse var et plagg du så på de aller fleste, men det var grunner til det. (Selv om et stort flertall bare er late, og ikke gidder annet).

I motsetning til elever på media som sitter på Macbook'en sin og redigerer bilder, så jobbet vi blant annet mye ute. Klærne ble dekket av støv, ble møkkete, og det var ofte kaldt. Da er ikke joggebukse en så dum ide.

Var en av de få personene som aldri gikk i joggebukse, men var flere episoder hvor jeg skulle ønske jeg hadde en på meg.

Endret av Vertical^
Lenke til kommentar

Går selv en videre utdanning etter elektrofag, og skal ikke nekte for at joggebukse var et plagg du så på de aller fleste, men det var grunner til det. (Selv om et stort flertall bare er late, og ikke gidder annet).

I motsetning til elever på media som sitter på Macbook'en sin og redigerer bilder, så jobbet vi blant annet mye ute. Klærne ble dekket av støv, ble møkkete, og det var ofte kaldt. Da er ikke joggebukse en så dum ide.

Var en av de få personene som aldri gikk i joggebukse, men var flere episoder hvor jeg skulle ønske jeg hadde en på meg.

 

Når man skal gjøre sånt arbeid blir det jo selvfølgelig en helt annen sak, men har man ikke stort sett vernebukser / arbeidsbukser til sånt? Forøvrig har jeg kanskje en mistanke om at mange yrkesfagselever synes det er helt greit å møte i joggebukser på dager hvor man ikke skal gjøre fysisk arbeid også ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...