Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, det er ikke sååå vanskelig å skille mellom ironi og idioti på nett som folk skal ha det til. Det er ganske få mennesker som er i en sånn økonomisk posisjon at de kan si at en PRL-skjorte til en tusenlapp er spesielt billig. Når dette i tillegg kommer fra en som ikke har for vane å trolle rundt her inne, så burde det gå an å tenke seg frem til at det komplett latterlige utsagnet muligens kan ha vært en spøk...

 

Edit: Og hvor har det jeg opprinnelig skrev egentlig blitt av? Det var vel ikke så sterk kost at en moderator måtte slette det, og de pleier jo å gi en beskjed når de har moderert en tråd?

Endret av JorgenH
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Løsningen på det er jo selvfølgelig å ikke ta av seg skjorta på skolen.

 

Jeg måtte.

Flexa kroppa mi for chicsa, før jeg sprada rundt på skolen i bar overkropp og viste 1-packen min.. Men shait happens.

 

synes det har blitt litt vel mye "hehe jeg bare tulla og var ironisk da" her i det siste.

 

Neh. Synes det har vært seriøst her i det siste, med mindre du har eksempler da.

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Moderatormelding

Det var jeg som slettet en håndfull innlegg. (Jeg glemte dessverre det ene.) Ikke nødvendigvis fordi det var for sterk kost, men fordi det var en diskusjon som førte ingensteds. (Det aller meste får stå i denne tråden, da det er en kafétråd, men grensen ble trukket ved småkjekling.)

Endret av Jørgen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Noen som vet hvor jeg kan kjøpe t-skjorta som Chase Jarvis har på seg i denne videoen?

 

 

Lurer på solbrillene også, har postet i solbrilletråden men hvis noen vet hvilke det er så rop ut!

 

Takker

Det er en svart t-skjorte med et kryss på. Du kan lage den selv.

Dersom du vil ha nøyaktig den samme som han har er jeg 99% sikker på at det er en band t-skjorte for The XX.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...