Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Litt seint ute, men hald persondiskusjonen utanfor. Det er nok ein naturleg konsekvens av å diskutere kleda til nokon, men la det vere med det.
Alle skal få lov å dele sine meiningar, men det er ikkje greit å bli ufin. Det er ei grense mellom "sjargong i tråden" og mobbing/personangrep.
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836

De før ca 1950 har 10 knapper i stedet for 8, alle før ca 1965 skal være i kersey ull, men som er tettere vevd tror jeg. Hvis du Googler peacoat dating så tror jeg første treff er the fedora lounge sin peacoat intro. Den kan du godt lese.

 

Lenke til kommentar

Vet ikke om alle her får mail fra Malford of London men noen OK koder;

 

 

 

New Discount Codes

Drake's Silk & Wool Tiger Scarves (20% Off): 'TIGER20'

Gieves & Hawkes Tailored Jackets (30% Off): 'GIEVES30'

Ascots (30% Off): 'ASCOTS30'

Braces (25% Off): 'BRACES25'

E. Marinella Seconds: Buy 3, get 4th free

Gieves & Hawkes Cufflinks (20% Off): 'GIEVESLINKS20'

Penrose Socks (50% Off): 'PENROSE50'

Avi Rossini Belts (30% Off): 'ROSSINI30'

Existing Codes

Gant Jackets (40% Off): 'GANT40'

Gieves & Hawkes Ties (30% Off): 'GIEVESTIES30'

Drake's Cufflinks (30% Offf): 'DRAKESCUFFLINKS'

Purdey Ties (40% Off): 'PURDEY40'

Malford Pocket Squares (50% Off): 'MALFORD50'

Gieves & Hawkes Outerwear (20% Off): 'GIEVES20'

Tateossian Cufflinks (30% Off): 'TATE30'

Gieves & Hawkes Linen Suits (50% Off): 'GHLINEN'

Gieves & Hawkes Socks: Buy 3, get 4th free

 

 

 

Det er nok relativt utplukket nå, men en del G&H PSer igjen. Hvis det er noen som finner noen PSer å anbefale på salget gjerne link her, for jeg har kun 2 stk og er litt usikker når det kommer til PS.

 

Berg&Berg utvider også salget sitt, knitwear (strikkede ting?) er nå på 50%. Det inkluderer gensre, luer og strikkede slips.

 

Ble innkjøp av denne luen (100% kashmir - laget i Skottland) til ca 300 kr (uten frakt). Hadde tenkt å avvente noe, men det var kun en igjen i nettbutikken deres, så da slo jeg til.

 

20120901-_mg_0008-7_copy.jpg

Endret av Xtra
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Må ha meg en ny parkas, og tenker derfor på å kjøpe en fra Woolrich denne gangen ettersom de blir skrytt av her inne.

 

Foreløpig tenker jeg å bestille fra Ebay, og fant en selger som noen nevnte en god del sider tilbake ved hjelp av søkefunksjonen.

 

Det jeg lurer på er om alle Woolrich parkaser er med de røde og svarte rutene innvendig? Og foreløpig synes jeg svart eller navy er penest, men er ikke sikker. Innvendinger?

Lenke til kommentar

I dag ble det jaggu meg handel hos Vinnci igjen :)

Ble en Prada bukse på meg ya. De hadde den ikke inne sist gang, men denne gangen hadde de den og jeg bare måtte slå til! :wee:

 

Ble nesten en Dolce & Gabbana dress-skjorte på meg, men kompis sine regneferdigheter var ikke så god akkurat da, så ble ikke noe av. Men tenker å knabbe den med meg neste gang hvis de har den, håper størrelsen er riktig. 540,- er ****** billig!!

 

Så også på en kortholder fra Murberry jeg tenkte å ha, men var ikke sååå fin når jeg så den i virkeligheten. Var ekkelt ruglete svart skinn, noe grovt også, ikke glatt. 950,- er også litt hvis den ikke er drittfin.

 

MEN, blir kanskje å kjøpe den på torsdag, finn ikke noe annet så.. :)

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...