Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Foreslår forøvrig at alle de som føler seg mobbet og trakassert her inne kan starte en samtalegrueppe hvor de kan sitte og prate om hvor fæl fkm og resten av de syke jævlene på MOV-forumet er, så kan vi andre gå tilbake til å diskutere ting som faktisk har noe med forumets tema å gjøre.

Lenke til kommentar

http://ipad.dagbladet.no/2013/01/12/sport/idrettsgallaen/hamar/idrett/25208255/

 

"Jeg sitter i bil jeg, vet du. Bruker ikke tida mi på å knyte slips og sånt. Det er for andre. For finansfolk og aksjemeglere og sånt, ler Solberg".

 

Blir pinlig berørt når jeg møter den holdningen der fra voksne mennesker. Det å kunne et par enkle ting om å kle seg i formelle anledninger faktisk noe alle burde kunne, uavhengig av om man er glad i å kle seg pent til vanlig eller ikke.

Lenke til kommentar

Hahah, nice one Tsjuden.

 

Jeg synes det er litt komisk at du avslutter alle innleggene dine med ting du har kjøpt eller vil kjøpe :p

 

Why? Har jeg ikke lov til å spørre om noe her?

 

:wee:

Tror jeg tar å går for en ullgenser nå. Fint tilbud på en Lacoste ullgenser, bare usikker på om jeg skal gå for v-hals eller rund hals.

Lenke til kommentar

Tenker kanskje jeg skal gå for rund hals ja.

Her er bilde av den med rund hals:

 

 

bd7dc569a1c4c62d4e8644064bfd22fd.jpg

 

 

Den med v-hals:

 

697b0666f9b8b14358682fa61f523679.jpg

 

 

Det er annen farge også. Synes fargen på den med rund hals er ganske så fin, og har sånne albuelapper, usikker på om dette er fint eller ei.

Kan også nevne at den med rund hals koster 300,- mer til vanlig, men begge er nedsatt til samme pris.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...