Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Til 50-70% så er PRL-genserene greie, sett at de sitter fint på deg. Men om jeg skulle anbefalt et merke med gode gensere som er verdt utsalgsprisen i norske fysiske butikker så er jeg rimelig blank for å være ærlig.

Får de som regel til rundt 300 kr når det er salg på RL. com.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvordan er egentlig kvaliteten på CT-plagg?

 

Veldig varierende, fra medium til dårlig. Ingen ting er superkvalitet.

 

Skjortene er helt greie, dressene er halvgode, chinoene er halvgode, ullgenserene er dårlig, polo er ok, men ikke de billigste. Skoene er stort sett greie. Frakkene er greie.

 

Men prisen tatt i betraktning, så skal du lete lenge etter noe som er bedre. Du får hva du betaler for, der som mange andre steder.

Lenke til kommentar

Hvordan er egentlig kvaliteten på CT-plagg?

Jeg har en haug med to skjorter, to gensere, en bukse og ett par sko derfra. Til prisen, vil jeg absolutt påstå at det er meget bra. Skjortene og genserne er i alle fall verdt prisen, og vel så det. Denne genseren var et fantastisk kjøp. Jeg har også en tynnere merinogenser som jeg er veldig fornøyd med. Skjortene synes jeg holder seg veldig bra. Skoene var rimelige, og jeg fikk dem t.o.m på salg. Det tatt i betraktning er de greie, men de er et stykke unna fantastisk kvalitet.

 

edit: begriper ikke hvorfor linken ikke fungerer.

 

her:

http://www.ctshirts.co.uk/men's-casualwear/men's-knitwear/Dark-green-cable-shawl-collar-jumper?q=gbpdefault||KH060DGN|||||||||||||

Endret av orjanr
Lenke til kommentar

Hvordan er egentlig kvaliteten på CT-plagg?

 

 

Er helt greit. Har hatt mine gensere en stund, og ikke antydning til noe slitasje. I motsetning til PRL merinoull genserne mine som nupper så fort de brukes.

 

Jeg skulle bare ha noen enkle gensere som ikke var alt for dyre, og til det synes jeg de er ypperlig.

 

Så det er som Dag sier, alt fra medium til dårlig kvalitet. Prisen er lav, så jeg synes genserne jeg har derfra er helt greie.

Endret av hfthomas
Lenke til kommentar

Dents er vel kjent for å holde god kvalitet, og så lenge du liker de ville jeg kjørt på. Et annet alternativ er Chester Jeffries - i tillegg har Brooks Brothers og Ralph Lauren også ganske gode hansker, og de dukker gjerne opp på salg med jevne mellomrom. Usikker på om de er spesielt gode kjøp til fullpris.

Lenke til kommentar

Til 50-70% så er PRL-genserene greie, sett at de sitter fint på deg. Men om jeg skulle anbefalt et merke med gode gensere som er verdt utsalgsprisen i norske fysiske butikker så er jeg rimelig blank for å være ærlig.

 

Det er nok det lureste. Har tre gensre fra PRL kjøpt til vanlig utsalgspris her i Norge. Den ene genseren som har sett mest bruk, riktignok over en 2-3 års tid, er såpass sleten nå at jeg kommer til å pensjonere den.

 

Med en utsalgspris på en ca 1-1200 kr er det klart uheldig, både for lommeboken og miljøet Dersom den var kjøpt for 300 kr i stedet på Polo.com ville det vært OK for lommeboken sin del.

 

Men angående hansker, jeg fryser relativt lett på fingrene/hendene så jeg tenker meg noe varmere hansker enn de som er linket til fra Dent's. Om de i tillegg ser OK ut er det flott. (OK sammenlignet med mer tekniske hansker beregnet på ski o.l.)

 

Hva synes dere om hansker som disse nedenfor? Dette er BB shearling (saueskinn) hansker. Har sett noe lignende her i byen også (ca samme farge/type), ser Chester Jeffries også tilbyr lignende selv om jeg ikke var helt solgt på utvalget deres i den kategorien.

post-51400-0-18504600-1358114562_thumb.jpg

Endret av Xtra
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...