Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror jeg har.. hmm.. 6-7 sånne typer fin-gensere (ikke merket Lacoste). Av de er vel 2-3 stykk rund hals resten v-hals. 2 er bomull resten ull/merino.

 

Problemet er at jeg går med noen av disse på skolen, og føler "nei, fest/besøk lørdag, jeg kan ikke gå med samme fin-genser som jeg gikk med på skolen på festen" og derfor trenger jeg flest mulig slike gensere :hmm:

Lenke til kommentar

Trenger du noe da? Lite poeng i kjøpe bare for å kjøpe...

 

Trenger og trenger. Trenger kortholder. Og kjøper gjerne hvis det er noen gode tilbud selv om jeg ikke trenger det 100%.

 

Hvilket klesmerke har dere best erfaring fra når det gjelder gensere(merinoull/lammeull etc)

 

Har best erfaring med Lyle & Scott her innenfor den prisklassen.

 

 

 

EDIT: Noen her som har lykkes med å selge klær på Finn.no blandt annet? Tenker at folk ikke gidder å kjøpe en litt brukt genser til 500,- og betale 170,- i frakt..

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Svært skeptisk til Lyle & Scott. Har en v-hals og en cardigan derfra, ikke særlig fornøyd med genseren, litt mer fornøyd med cardiganen. Absolutt ikke verdt fullpris, tvilsomt at det er verdt halv pris. Det er fra min erfaring da, og hverken cardigan eller v-hals var i lamme-/merinoull, men bomull.

 

e: Jeg kan jo begrunne synet mitt. Stoffet føles dårlig, passformen er ok. Logoen er for prangende. Cardiganen er ok, men du får sikkert bedre for prisen.

Endret av Jostein K.
Lenke til kommentar

Denne kortholderen liker jeg godt, er ikke salg da.

 

Angående genser så tror jeg den jeg har fra Epaulet er en av de som har holdt seg best. Har ikke hatt noen problemer med nupper og passformen har holdt seg.

Du kan vente til ca. 15 januar, for da starter salget til Union.

 

Hva er egentlig Epaulet? Har hørt mye bra om det, men jeg har aldri prøvd det ut. Er det en butikk som har sitt eget merke, eller er det en produsent?

Endret av Eksboks
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...