Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

We just did.

 

Så bra.

 

Lol, what is this I don't even ..

 

Wow, det var litt av et innlegg må jeg si, applaus applaus. Up much?

 

 

Ihvertfall, kjøpt nytt belte :) Gadd ikke å gå til innkjøp av et slikt dressbelte, så det ble et mer hverdagslig:

 

armani_jeans_basic_belt_black.jpg

 

Er hverken hipster eller fulltid James Bond så det ble ikke et tau, eller et blankt og enkel spenne :)

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Så bra.

 

 

 

Wow, det var litt av et innlegg må jeg si, applaus applaus.

 

Ihvertfall, kjøpt nytt belte :) Gadd ikke å gå til innkjøp av et slikt dressbelte, så det ble et mer hverdagslig:

 

*armani belte*

 

Er hverken hipster eller fulltid James Bond så det ble ikke et tau, eller et blankt og enkel spenne :)

 

Du kunne jo valgt et flettet skinnbelte, eller et semsket? De passer til mange anledninger.

 

Beltet du kjøpte ville jeg ikke ha kjøpte selv, mest fordi det var en alt for stor og rar beltespenne,

Endret av SuperTrym
Lenke til kommentar

 

 

Du kunne jo valgt et flettet skinnbelte, eller et semsket? De passer til mange anledninger.

 

Beltet du kjøpte ville jeg ikke ha kjøpte selv, mest fordi det var en alt for stor og rar beltespenne,

 

Har du et bilde?

 

Husker jeg syntes sånne belter var ganske så fete da jeg gikk 6-klasse...

 

Sånne belter? Hva liker du da? Noe som er laget av liamer som strammer seg rundt livet og som man lager en fin løkke på i front?

 

 

Hverdagslig? Hvor ofte går du på "bad taste" parties?

 

Come again? Ja, hvorfor skal jeg kle meg som om jeg skal til Kongen hver dag? Det er akkurat det dete antyder når dere skriver - en som kler seg i finstasen hver dag. Har vel aldri hørt om ordet "casual" heller.

Bad taste er hver sin smak du. :)

 

Ellers hva slags belte liker folket her da? Blir litt for dumt å si at andre har dårlig smak når man ikke viser/forteller hva du liker.

 

Synes dere om dette da?:

dgmbel-bc3065a3f09-8b956-p.jpg

 

Vet ikke om det letter tankene deres, men jeg synes det også var fint.

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Det finnes masse forskjellige flettede belter, men jeg liker slike til jeans og chinos:

barbour-woven-belt-02.jpg

Ellers er jeg glad i belter som kan være slike:

http://www.selectism...n-braided-belt/

Glatte skinnbelter med en spenne tilsvarende den jeg linker til er også fine.

 

Det beltet du postet var alt for shiny, hadde en stygg beltespenne og jeg likte heller ikke hullene godt!

 

Edit: Snakker selvfølgelig om hverdagsbelter!

Endret av SuperTrym
  • Liker 2
Lenke til kommentar

167197_mrp_in_l.jpg

Brunfargede semskede eller flettede belter, akkurat som SuperTrym nevnte, passer godt til hverdagsantrekk og matcher de fleste sko.

 

Edit: Hvis du hverken liker semskede eller flettede belter, kan du prøve "selvedge" belter i tykk skinn.

Endret av Eksboks
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hmm, tror ikke jeg liker selvflettede belter, er ikke heelt min stil :)

 

Og er enig, det beltet jeg postet ble for shiny! Liker selv matt. Ellers var det fint synes jeg da..

Ellers eier jeg ingen chinos. Brukt blir også en vanskelig farge til mine bukser da det oftest går i marineblått/blått/svart-blått, og brunt + blått = ikke såå fint :/

Har dog en annen bukse som jeg svarte meg skal se hva inni bukse hva slags farge det er! For den er fin synes jeg.

 

Semskede belter er fint, men brunt er, som sakt passer ikke så bra til klærne jeg har!

Googlet selvedge men fant lite bilder, det ble litt sånn som ikke passer meg da.

 

Så ellers er det fint. Jeg må nesten velge belte som ikke står så forferdelig kontrast på fargen til klærne jeg har hvis dere skjønner :) Foretrekker også skinn/lær.

(nei, er ikke emo.)

Endret av Lami
Lenke til kommentar

 

Come again? Ja, hvorfor skal jeg kle meg som om jeg skal til Kongen hver dag? Det er akkurat det dete antyder når dere skriver - en som kler seg i finstasen hver dag. Har vel aldri hørt om ordet "casual" heller.

Bad taste er hver sin smak du. :)

 

 

Jeg håper for din del at du forstår at det finnes mellomting mellom å være kledd for å møte kongen og å kle seg som en harrytass med Armani-beltespenner og Ed Hardy-gensere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...