Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Hva hadde de av Dsquared ?

 

Kjøpte en cool guy slim jean med stretch der tidligere i 2012, skulle gjerne hatt en ekstra, fantastisk behagelig

 

Ganske sikker på at de hadde Cool Guy Slim der. :)

Visst jeg ikke tar helt feil, var det 3-4 typer jeans fra Dsquared der med 30% på, om ikke det var 40.

Du kan jo høre på Facebook siden dems hvis du har det.

 

Selv har jeg ikke prøvd Dsquared, men buksene dems var ganske fine!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Xtra, jeg elsker innleggene dine, fantastisk informative om salg og annet snacks.

 

Edit: fortell mer om denne HSAB koden på herring, gratis skotre?

 

Hehe, vel i januar er det jo som regel salg overalt. Jeg har likt Berg&Berg-siden på FB og fikk vite om salget der av den grunn.

 

HSAB-koden gir deg gratis skotrær når du kjøper sko med merket "Herring". Selv om en del sko som selges på Herring Shoes er laget av bl. a. Loake får du ikke gratis skotrær ved kjøp av sko fra Loake, Cheaney osv, men kun med "Herring"-sko.

Endret av Xtra
Lenke til kommentar

Hvor sender Berg&Berg fra? De sender fra Norge sant?

 

Edit: Nvm, ser at de sender fra Sverige. Da blir det billigere å få det sendt til UK.

Blir ikke noe billigere å sende til UK. Berg sin nettbutikk tar bort momsen på varen hvis du velger Norge som land.

Endret av Rankiz
Lenke til kommentar

Ja, de tar ekstra gebyr. Men fordelen er jo at du unngår toll, fordi varen kommer fra EU/EØS-land.

 

Edit: Btw, så fant jeg en svensk gutt fra SF som er proxy fra Sverige. Han har gode priser.

 

Jeg sjekket ut salget hos Høyer istad. Det meste var på 30%, noe på 40% og 20%.

Skjorter fra Stenströms, Oscar Jacobsen, og annet div. var på 20%,

Endret av Eksboks
Lenke til kommentar

Ja, de tar ekstra gebyr. Men fordelen er jo at du unngår toll, fordi varen kommer fra EU/EØS-land.

 

Edit: Btw, så fant jeg en svensk gutt fra SF som er proxy fra Sverige. Han har gode priser.

 

Jeg sjekket ut salget hos Høyer istad. Det meste var på 30%, noe på 40% og 20%.

Skjorter fra Stenströms, Oscar Jacobsen, og annet div. var på 20%,

Hvor, strømmen?

 

Btw, kjøpt meg ny rådenim bukse, et stort steg opp mtp kvalitet i forhold til f. eks APC som egentlig ikke har noe god kvalitet. Se egen tråd på SF, 3sixteen og Self edge.

3sixteen SL-100x

316_SL-100X_01_04.JPG

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er på jakt etter en losjakke (tror det er det det heter?). Noen som vet om noen gode tilbud enten på nett eller i Trondheim? Og hva skal man se etter i en slik jakke mtp materiale og kvalitet? 80% ull?

Vil helst ikke bruke mere enn 2000 kr, men helst nermere 1000-1500 kr. Derfor jeg er på jakt etter noe som er på salg.

 

Bare for å unngå missforsåelser, er slik jakke jeg tenker på :

http://collection.filippa-k.com/aw12/man/outerwear/looks/look-4

Lenke til kommentar

Er på jakt etter en losjakke (tror det er det det heter?). Noen som vet om noen gode tilbud enten på nett eller i Trondheim? Og hva skal man se etter i en slik jakke mtp materiale og kvalitet? 80% ull?

Vil helst ikke bruke mere enn 2000 kr, men helst nermere 1000-1500 kr. Derfor jeg er på jakt etter noe som er på salg.

 

Bare for å unngå missforsåelser, er slik jakke jeg tenker på :

http://collection.fi...ar/looks/look-4

Du trenger ikke kjøpe en losjakke på salg for å få en god losjakke til den prisen. De absolutt aller beste losjakkene er faktisk vintage (gamle) losjakker fra 60 tallet og oppover, kan fåes kjøpt på Vintage Trends.

 

Ellers så har Ralph Lauren tilbud på sin Academy Peacoat, som jeg selv har, til rundt 1250 kr nå. Den fineste fargen på en losjakke er imo mørkeblå btw.

 

Strømmen hadde 30% på nesten hele butikken de også :-)

Hvor kjøpte du jeansene? Finnes de i Norge, eller må man på nett?

Kjøpte de fra Self Edge, tviler på at du finner de i Norge.

Endret av Rankiz
Lenke til kommentar

Du trenger ikke kjøpe en losjakke på salg for å få en god losjakke til den prisen. De absolutt aller beste losjakkene er faktisk vintage (gamle) losjakker fra 60 tallet og oppover, kan fåes kjøpt på Vintage Trends.

 

Ellers så har Ralph Lauren tilbud på sin Academy Peacoat, som jeg selv har, til rundt 1250 kr nå. Den fineste fargen på en losjakke er imo mørkeblå btw.

 

 

Takker for tipset! Må bare finne ut av størrelsen jeg trenger. Men ser at Ralph Lauren ikke sender utenfor USA, så da må jeg vel ta i bruk en "Proxy", som dere kaller det? (I min ordbok er proxy relatert med PC verden, ikke en person :p). Og det blir jo fort litt stress dersom jakken plutselig ikke passer :/ Regner med at det blir umulig å oppdrive den jakken fra RL i norge til samme pris.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er på jakt etter en losjakke (tror det er det det heter?). Noen som vet om noen gode tilbud enten på nett eller i Trondheim? Og hva skal man se etter i en slik jakke mtp materiale og kvalitet? 80% ull?

Vil helst ikke bruke mere enn 2000 kr, men helst nermere 1000-1500 kr. Derfor jeg er på jakt etter noe som er på salg.

 

Bare for å unngå missforsåelser, er slik jakke jeg tenker på :

http://collection.fi...ar/looks/look-4

 

Nettsidene Rankiz nevnte er bedre, men hvis du helst ikke vil kjøpe på nett har Jack & Jones en marineblå losjakke til ~1700kr, 80% ull. Overraskende god kvalitet og passform.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...