Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-80wCWpIM

Hvis du dropper foring er det mange forslag. Du trenger bare en innleggssåle, og et par ullsokker. Jeg klarer meg fint ned i -15 med det, og jeg har ikke sålen.

 

Greit, hva er forslagene uten foring ?

 

Jeg må vel fort opp en størrelse pga ullsokker.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er nok salg overalt nå men Scabal i Bergen (annonsen gjaldt direkte for Kløverhuset) skal bl. a. ha 20-50% på alle varer. Synes det hører til sjeldenhetene å gå på et salg hvor faktisk alle varene er på salg, men jeg skal sjekke det ut i morgen.

 

 

Frislid har 30-70% på diverse sesongvarer (fra annonsen). House of Singles kjører 30-50% på alle dresser. Salget starter her i morgen (2. januar).

 

Vincci har salg på en rekke merker, bl. a. PRL, E. Zegna, CG og Woolrich. Tviler på at det blir salg på OCBDs men man kan alltids håpe. :p

 

Sjekk FB-siden til Vincci for mer informasjon om salget men det nevnes at jakker fra Woolrich er på 40%, da begynner vel prisen å bli akseptabel sammenlignet med USA.

Endret av Xtra
Lenke til kommentar

Har de egentlig noen alrighte dresser på house of singles? Er ikke imponert over hjemmesiden, men de har vel kanskje mye mer enn det som er der? Jeg skal ut å kjøpe dress i morgen. Tenkte å bruke 3-4k. Bør jeg ta en tur innom house of singles eller har noen noe bedre forslag?

Lenke til kommentar

Har de egentlig noen alrighte dresser på house of singles? Er ikke imponert over hjemmesiden, men de har vel kanskje mye mer enn det som er der? Jeg skal ut å kjøpe dress i morgen. Tenkte å bruke 3-4k. Bør jeg ta en tur innom house of singles eller har noen noe bedre forslag?

 

Aner ikke. Vet HoS har blitt trukket frem her på forumet for å ha OK skjorter prisen tatt i betraktning, mulig det samme gjelder for dressene deres? :hmm:

Lenke til kommentar

Vincci har salg på en rekke merker, bl. a. PRL, E. Zegna, CG og Woolrich. Tviler på at det blir salg på OCBDs men man kan alltids håpe. :p

 

Sjekk FB-siden til Vincci for mer informasjon om salget men det nevnes at jakker fra Woolrich er på 40%, da begynner vel prisen å bli akseptabel sammenlignet med USA.

 

Gi nå faen i å reklamere for Vincci's tilbud i tråden, jeez. :nei2:

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Jeezes....

 

Hvorfor reklamerer du da? Det står klart lukket førsalg, hadde de vært interessert i at alle i Hordaland skulle fått vite om salget hadde de publisert det i avisen.

Tilbud for Facebook-brukerne som liker siden - dermed, har du IKKE likt siden dems, INGEN salg på deg!

 

Hva er poenget med at enda fler få vite om salget og sjangsen for at alt blir tatt før jeg kommer blir høyere? :thumbs:

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Jeezes....

 

Hvorfor reklamerer du da? Det står klart lukket førsalg, hadde de vært interessert i at alle i Hordaland skulle fått vite om salget hadde de publisert det i avisen.

Tilbud for Facebook-brukerne som liker siden - dermed, har du IKKE likt siden dems, INGEN salg på deg!

 

Hva er poenget med at enda fler få vite om salget og sjangsen for at alt blir tatt før jeg kommer blir høyere? :thumbs:

 

Er det et problem å like siden på facebook da?

Lenke til kommentar

Lami: Jeg spesifiserte det i mitt andre innlegg. Det er riktig som du sier at det er et lukket førsalg men man trenger ikke å være medlem i noen kundeklubb eller printe ut noe som helst som jeg har gitt link til.

 

I tillegg så kreves det kun en like på FB, noe som sitter ganske løst for de fleste. Sånn jeg har forstått det er det ikke mange fra Bergen som henger her heller.

 

Vil du ha det beste (aner ikke konkret hva de skal selge, bortsett fra CG- og Woolrich-jakker) så må du være der når det åpner.

 

Det er forøvrig ca 3500 som allerede liker siden og som får med seg tilbudet.

Endret av Xtra
Lenke til kommentar

Haha, hva fader? Vil nå heller si at han er hyggelig som deler dette.

Om du er redd for at plagg forsvinner får du nå bare være tidlig ute og være først i køen.

 

Ja, det er hyggelig. Ville satt stor pris på dette selv, men har man ikke likt Vincci på Facebook, ja så er det synd og man skal av ingen grunn få vite dette. Tilbudet gjelder Facebook-brukerne. Det er vel en grunn til at Vincci skrev "lukket førsalg".

 

Og kan ikke komme der før 18-tia så da er sikkert alt borte :(

 

Lami nå må du slutte. Står da ingenting om at du ikke kan si det til andre og du høres ut som en 16-årgammel jente som bitcher over at alle har sett de avslørende bildene du selv har lagt ut på nett.

 

Og du høres ut som en gammel kar.

 

Ta å les det jeg skrev ÈN gang til du, idiot.

 

 

Meen, spiller vel ingen rolle for meg. Dere skikkelige folka her inne interesserer dere ikke for Dolce, Prada, Burberry, Armani osv, det er jo bare overprisa drit, så det går fint! :)

 

Beklager til Xtra.

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Tilbudet gjelder Facebook-brukerne. Det er vel en grunn til at Vincci skrev "lukket førsalg".

Tilbudet er for at skal gjøre noe godt for eksisterende og lojale kunder, og for å få dem til å føle seg eksklusiv.

 

Meen, spiller vel ingen rolle for meg. Dere skikkelige folka her inne interesserer dere ikke for Dolce, Prada, Burberry, Armani osv, det er jo bare overprisa drit, så det går fint! :)

Hvis du vil føle deg kjempekul med dyre klesmerker, burde du heller kjøpe noe bedre og mer "overpriset" enn de du nevner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...