Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Stikker en tur til Gøteborg i morgen. Noen anbefalinger der? Gjerne innen gangavstand fra Nordstan.

 

Holmens Herr, det ligger lit rart til nede i et industri-/kontorområde ved havnen, bak "The Lipstick building". Søk på adressen. Videre har du NK når du går ut på kortsiden av Nordstan mot byen og over broen. I Kungsgatan har du Ströms (Göteborgs Ferner J.), også veldig bra. Jeg fikk utrolig god hjelp. De har en del bra for herrer i øverste etasjen av Åhlens på Nordstan. Alle er innen 10 min gange fra Nordstan-kjøpesenter.

 

Av de nevnte er kanskje Holmens Herr den du minst trenger å dra innom. Jeg skulle ha dress når jeg var i GBG sist, så da jeg ikke fant noe hos Ströms måtte jeg traske ned til Holmens Herr.

Endret av Kavinsky
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det RL black label du mente?

 

her er en peacoat i Charcoal Heather. Ser den har fått gode kunde-reviews.

http://www.llbean.co...e-wool-pea-coat

 

 

Ah, selvsagt mente jeg RL black label. Tenkte ikke over P for polo...

 

Takk for tips! Får undersøke den nærmere. Ved første øyekast virker den dog ikke særlig slim i snittet. Er nokså høy og slank (187 cm og ~70 kg).

 

Sebastian :)

Endret av -sebastian-
Lenke til kommentar

Stikker en tur til Gøteborg i morgen. Noen anbefalinger der? Gjerne innen gangavstand fra Nordstan.

 

Holmens Herr, det ligger lit rart til nede i et industri-/kontorområde ved havnen, bak "The Lipstick building". Søk på adressen. Videre har du NK når du går ut på kortsiden av Nordstan mot byen og over broen. I Kungsgatan har du Ströms (Göteborgs Ferner J.), også veldig bra. Jeg fikk utrolig god hjelp. De har en del bra for herrer i øverste etasjen av Åhlens på Nordstan. Alle er innen 10 min gange fra Nordstan-kjøpesenter.

 

Av de nevnte er kanskje Holmens Herr den du minst trenger å dra innom. Jeg skulle ha dress når jeg var i GBG sist, så da jeg ikke fant noe hos Ströms måtte jeg traske ned til Holmens Herr.

 

Meget bra! Åhlens på Nordstan har jeg besøkt flere ganger, men nå har jeg flere alternativer.

Lenke til kommentar

Phelge: jeg bare synes det er rart at dere synes det er så ifattelig tidig, for en ungdom som meg, å ønske merke enten foran eller andre steder, på klærne.

 

Kavensky: jeg tror jeg ordla meg litt feil! Det jeg mente var at når jeg finner noe uten merke, så sier gjerne mamma om jeg ikke vil ha et med merke, så jeg får tenke. Så vil jeg ha en uten merke så kjøper jeg, eller mamma/pappa det :p så lenge det er god kvalitet, sier hu også.

Jeg føler jeg tar opp en død ball hver gang på akkurat dette temaet, men la gå.

 

Jeg er selv 19, og kjøper ikke etter merke (dvs, jeg kjøper etter merke med kvalitet, ikke et eksponert merke). Det jeg vil anbefale at du sier til dine foreldre er at du har lest deg til nyttig kunnskap om kvalitet på klær og sier det at mange høykvalitetsmerker ikke er profilerte. Av dette forumet, SF og diverse andre nettsteder om temaet har jeg lært mye om kvalitet og merker - og min mor blir fornøyd når jeg deler det med henne. Hun skal tross alt ha klær hun også.

Lenke til kommentar

La nå han få mene hva han vil.

 

Endelig, takk! :)

 

Hvilke merker bør jeg unngå å kjøpe? (De som har dårligere kvalitet enn prisen antyder)

Se her.

 

Uff, det var noe drit av en guide må jeg si.

For eksempel Guess at Guess har store logoer og dårlig kvalitet. Har selv flere plagg fra Guess. De bruker langt ifra store logoer og er langt ifra dårlig kvalitet! Haha, latterlig.

Ed Hardy er kanskje dyrt, men at det er stygt design? Dette blir vel en smakssak. Ellers er Ed Hardy klær spesielle, men jævla fete mange av dem!

 

--

 

Ihvertfall.. Funnet en del fete gensere her, ta en titt på bildene:

 

Ed Hardy genser (50% COTTON, 15% LAMBSWOOL, 10% ANGORA, 10% NYLON, 10% VISCOSE, 5% ALPACA :dribble: )

 

 

528437162_o.jpg

528437185_o.jpg

 

 

Tommy Hilfiger 1/2 zip (100% cotton)

 

13a9d8b8e9d835ff47539e4891cb5524.JPG

 

 

Ralph Lauren cardigan (100% Pique Cotton]

 

529d41505965753cb224e754e5adab72.JPG

 

 

Tommy Hilfiger v-hals (100% COTTON)

 

1feba48ce334b1cbc50ac3c0139987cd.JPG

 

 

Tommy Hilfiger 1/2 zip blå (100% cotton)

 

1ab65e4ae903fbe7f1073fdb7ad89b35.JPG

 

 

Tommy Hilfiger Wilford fleece (Cotton Blends)

 

edd34e9e35c5a038e0791d9cf7138834.JPG

5e8e33910a178d17fa6a45e56c603f02.JPG

 

 

 

 

Hvilken synes dere så best ut (til en ungdom)? Selv digget jeg Ed Hardy'en, TH wilford'en og Ralph Lauren cardigan'en!

(OG, spar deg for "INGEN AV DEM!"-kommentar)

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Mindre vellykket dag i Gøteborg. Innen vi var ferdige med Nordstaden og Åhlens, var Ströms stengt. Litt deperimerende er det også at den eneste reputable skoforhandleren i denne byen, kun har oppe på hverdager. (Tar også i mot tips om søndagsåpne, kvalitets forhandlere dersom dette skulle eksistere)

 

Dagens fangst er flannelsbukse fra Morris Stockholm og en bråte Wolsey sokker.

 

I morgen skal jeg prøve å få besøkt Ströms og Holmens Herr.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...