Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke det siste man vil ha, men man unnlater ikke å kjøpe genseren om det ikke er et merke på brystet.

 

Det er kanskje greit for dere som er over voksen og tjener penger selv, men skal jeg bruke mye penger på noe så er kravet et merke (ifølge foreldrene mine). MEN hender jeg kjøper selv om merket ikke viser også.

 

Jeg synes det også er rart at dere ikke skjønner dette.

 

 

Boffen: tankegangen min? at det er typisk voksen-kommentar å si at merket ikke må være der, for de gir blanke om et er en svær hest på brystet eller ei.

-

Ihvertfall, fra gubber til eBay. Tror dere det blir dyrt hvis jeg kjøper noe fra en som ikke sender internasjonalt, så bruker jeg postboks og videre til Norge?

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Er svært få her inne som kan betegnes som voksne, og det er vel ca 50/50 på studenter og folk med jobb. Men nå virker det jo som om du er 15/16 år, og da er vel flere her inne "voksne".

 

Ja, folk med jobb. Er noe helt annet med de som tjener lønn selv og bruker penger på det de vil.

Nei, er ikke 15 eller 16 år. Eldre.

 

Du skjønner det når du blir eldre...

 

Når jeg blir eldre ja. Blir det samme som jeg skrev. Folk som er oppe i voksen alder så bryr de seg ikke om merket er der eller ei og derfor synes dere det er så jævla rart av meg å måtte/ønske et merke på genseren.

 

Men la oss droppe dette nå. Dere får synes at det er rart og harry (haha) av en ungdom å kjøpe en PRL til 2,2k og vil ha et merke på brystet eller hvor som helst.

 

 

Ihvertfall. P6 (vet ikke hva dette betyr) bollumsgenser fra Lyle&Scott genser til 113NOK? Selgeren er i USA (en privatperson). Er ikke dette veldig billig? Styre unna eller?

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Føler jeg blir ganske oppgitt når jeg hører folk si "det er jo merke som er hele greia" når jeg forteller de at det er bedre å kjøpe for eksempel en klokke fra en klokkeprodusent kontra en produsent som for eksempel PRL.

OT: Trenger sårt nye gensere, og er på utkikk etter noe annet enn tradisjonelle crewnecks og v-necks. Setter pris på om noen av dere kunne anbefale meg noen produsenter som produserer gensere av ok kvalitet til ikke en altfor dyr penge (tenk student)!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Hvordan er norsk pølse i forhold til svensk?

 

 

OT: Ser at Chaps er et undermerke av RL, slik som club monaco

 

Club Monaco er ikke et undermerke av RL. Det er eid av RL. Det er ikke det samme.

 

Chaps RL er hverken et undermerke eller eid av RL. Det er lisensiert bort til et annet selskap, og er noe forferdelig dritt.

Lenke til kommentar

Hvordan er "Mongolian cashmere" i forhold til skotsk?

http://www.llbean.co...neck-cable-knit

:)

 

Hvordan er norsk pølse i forhold til svensk?

 

 

OT: Ser at Chaps er et undermerke av RL, slik som club monaco

 

Club Monaco er ikke et undermerke av RL. Det er eid av RL. Det er ikke det samme.

 

Chaps RL er hverken et undermerke eller eid av RL. Det er lisensiert bort til et annet selskap, og er noe forferdelig dritt.

 

Da misforstod jeg infoen jeg fant.

 

 

Kan noen fortelle meg hvor varme cashmere gensere er til forhold til en vanlig lammeullgenser?

Altså to gensere i samme tykkelse, hvilken blir varmest?

 

Vurderer å kjøpe en cashmeregenser, men siden det er dyrt vil jeg se litt på hva det gir utenom en utrolig god komfort!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...