Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er fult forståelig, men hadde jo et håp før jeg flyttet hit at juss og NHH studentene kanskje hadde bidratt til et skikkelig utvalg. Men vi er jo "alle" fra Oslo og omegn så det handles vel bare når man er hjemme en tur.

Når det gjelder priser har jeg sett Magnanni sko liggende 8-900 kr høyere her enn i Oslo, og da har det ikke vært snakk om noen form for tilbud...

Lenke til kommentar

Tenkte jeg skulle kjøpe meg en eller to blazere, men greier ikke helt å bestemme meg. Hvilke to synes du er finest? Har prøvd alle fire og de har veldig god passform.

 

Den øverste har litt for lite interesse i stoffet for en blazer. Den andre likte jeg godt, bortsett fra at det er flapper (heter det flapper? Fikk helt jernteppe) på lommene. Nummer tre var dritkul, og hvis den passer meg godt tror jeg at jeg ville kjøpt den. Hvor er den fra? Nummer fire hadde ganske pent stoff, men hadde vært penere med patch pockets.

Lenke til kommentar

Tenkte jeg skulle kjøpe meg en eller to blazere, men greier ikke helt å bestemme meg. Hvilke to synes du er finest? Har prøvd alle fire og de har veldig god passform.

 

Den øverste har litt for lite interesse i stoffet for en blazer. Den andre likte jeg godt, bortsett fra at det er flapper (heter det flapper? Fikk helt jernteppe) på lommene. Nummer tre var dritkul, og hvis den passer meg godt tror jeg at jeg ville kjøpt den. Hvor er den fra? Nummer fire hadde ganske pent stoff, men hadde vært penere med patch pockets.

Massimo Dutti.

 

Flapper er ikke noe norsk ord, men det er ikke første gangen jeg hører det.

Lenke til kommentar

Tenkte jeg skulle kjøpe meg en eller to blazere, men greier ikke helt å bestemme meg. Hvilke to synes du er finest? Har prøvd alle fire og de har veldig god passform.

 

Den øverste har litt for lite interesse i stoffet for en blazer. Den andre likte jeg godt, bortsett fra at det er flapper (heter det flapper? Fikk helt jernteppe) på lommene. Nummer tre var dritkul, og hvis den passer meg godt tror jeg at jeg ville kjøpt den. Hvor er den fra? Nummer fire hadde ganske pent stoff, men hadde vært penere med patch pockets.

Er Massimo Dutti, prøvde alle blazerene i butikken deres i Hegdehaugsveien (Majorstuen). Prisen er den samme som i den norske nettbutikken, men det er betydelig billigere hvis du bytter til f. eks Spania. Så siden jeg vet hvilken størrelse som passer meg frister det å bruke en personlig proxy fra Spania. Pris i spansk nettbutikk €165, pris i norsk nettbutikk € 266.

Endret av Rankiz
Lenke til kommentar

Noen som kan anbefale et renseri i Stavanger?

 

Og hva slags pris bør det ligge på for å få renset en blazer? Skal stikke innom et par steder jeg allerede vet om, men kjipt å betale overpris for slikt.

 

3-400 er vel ganske vanlig. Bare så det er sagt, vær litt forsiktig. Mange renserier er ekstremt dårlige til å presse jakker. Gjør det 100 % klart at de ikke skal presse jakkeslagene helt ned til kneppepunktet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...