Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er mange du har oversett. Men de skal ikke være super-tight. Bristol-modellen er jo veldig slim til sånn jakke å være. Eller er du veldig tynn?

 

Er 187 og 72kg, så relativt slank, ja. Jeg vet at de ikke skal være superslimme, men jeg lurer mest på hvordan de andre Babour-modellene er i forhold til Bristol-modellen.

 

Bristol modellen er blant de slimmeste jeg har prøvd, hvertfall. Selv har jeg challenger til litt kaldere vær, og er godt fornøyd med den også.

 

Takk for svar. Det ble Bristol i small, da jeg likte denne best av de smale modellene. Jeg sendte en mail til Barbour og spurte om hvilken størrelse jeg skulle ha på en eventuell fôr-vest, og ble ikke spesielt klok på svaret (det var omtrent "the small one is smaller"). Uansett, har god plass inni smallen selv med tykk bomullsgenser - så lurte på om noen har fôr og har noe input på om det er 36 eller 38 som gjelder i mitt tilfelle?

 

For å klargjøre: Bristol blir levert i S-XXL, mens fôret har 'vanlige' størrelser 36,38 etc. derfor min forvirring.

Endret av Petter87
Lenke til kommentar

Takk for svar. Det ble Bristol i small, da jeg likte denne best av de smale modellene. Jeg sendte en mail til Barbour og spurte om hvilken størrelse jeg skulle ha på en eventuell fôr-vest, og ble ikke spesielt klok på svaret (det var omtrent "the small one is smaller"). Uansett, har god plass inni smallen selv med tykk bomullsgenser - så lurte på om noen har fôr og har noe input på om det er 36 eller 38 som gjelder i mitt tilfelle?

 

For å klargjøre: Bristol blir levert i S-XXL, mens fôret har 'vanlige' størrelser 36,38 etc. derfor min forvirring.

Hva med å sjekke størrelser på Barbour sine nettsider? Kanskje du finner et skjema for størrelsene?

http://www.barbour.com/eu/node/62

Og hvis du fremdeles er usikker - hva med å sende en epost til Barbour, Barbour by mail eller Countryattire? Jeg skal vedde på at minst en av de tre er glad for å hjelpe en kunde.

Lenke til kommentar

Takk for svar. Det ble Bristol i small, da jeg likte denne best av de smale modellene. Jeg sendte en mail til Barbour og spurte om hvilken størrelse jeg skulle ha på en eventuell fôr-vest, og ble ikke spesielt klok på svaret (det var omtrent "the small one is smaller"). Uansett, har god plass inni smallen selv med tykk bomullsgenser - så lurte på om noen har fôr og har noe input på om det er 36 eller 38 som gjelder i mitt tilfelle?

 

For å klargjøre: Bristol blir levert i S-XXL, mens fôret har 'vanlige' størrelser 36,38 etc. derfor min forvirring.

Hva med å sjekke størrelser på Barbour sine nettsider? Kanskje du finner et skjema for størrelsene?

http://www.barbour.com/eu/node/62

Og hvis du fremdeles er usikker - hva med å sende en epost til Barbour, Barbour by mail eller Countryattire? Jeg skal vedde på at minst en av de tre er glad for å hjelpe en kunde.

 

Hei, jeg har sjekket en del selv, men ble fortsatt ikke klok, derav spørsmålet her. Jeg sendte e-post til både Country-attire og Barbour. Og svaret jeg fikk var som jeg skrev at den minste er mindre. Jeg er ikke privatetterforsker av yrke, men såpass skjønte jeg selv. Fra tabeller er S en 38 mens XS svarer til 36, så det bærer jo mot 38.

 

Om jeg skulle formulert spørsmålet mitt ytterligere lurer jeg på om en 36 inni small-jakken vil ha en litt slimmende effekt iom. at den jo vil dra litt i jakken hvis den er mindre, eventuelt om det vil bli seende rart ut.

Lenke til kommentar

Var innom Dressmann i dag da en kompis absolutt skulle ha en blazer som var skrudd ned til 100 kr...men uansett, la merke til noe: Dressmann har ALDRI Navy dresser.

 

70% av dressene er sorte

resten er Grå, enten lysegrå eller koksgrå (ok)

Hvem er det de egentlig er markedsrettet mot? Med så mange sorte dresser?

 

Fant meg forsåvidt en fin brukt Navy RLBL dress her om dagen, kommer vell bilde i bildetråden etterhvert.

Lenke til kommentar

De som handler dressen sin på Dressmann er vel ikke så nøye på farge? Det er, som Vertical sier, for de som går i sort til enhver anledning.

 

Edit: jeg bare måtte inn på nettsidene og se hva de har av blazere. De har en de beskriver med "Fancy rutete for, tøffe metallknapper, rødt knappehull på slaget, rutete lommetørkle følger med, kontrast farge under kragen. Ta alle disse detaljene og legg til en fantastisk passform med myke skuldere og du har sommerens hit!". Huttetu...

Endret av Phelge
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Er det rett fram som med alle andre å kjøpe klær hos Ralph Lauren, for så å sende det med JetCarrier? Visa-kort.

 

Ralph Lauren shipper ikke til Norge eller internasjonalt, så her må du ha en postboks i USA du kan sende til som så sender den videre til Norge med f.eks JetCarrier ja.

 

EDIT: Tar litt tid hvis du skal bruke JetCarrier. Funnet ut at eBay er raskere til tider :p

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Er det rett fram som med alle andre å kjøpe klær hos Ralph Lauren, for så å sende det med JetCarrier? Visa-kort.

 

Ralph Lauren shipper ikke til Norge eller internasjonalt, så her må du ha en postboks i USA du kan sende til som så sender den videre til Norge med f.eks JetCarrier ja.

Hvis du ikke har postboks må du finne en annen måte å handle fra, som f.eks eBay. :thumbup:

 

Du får vel "postboks" av JetCarrier?

 

Når du registrer deg som kunde hos oss får du automatisk opprettet en egen adresse i USA. Adressen er gratis, det koster ingenting å opprette denne.

Hvorfor en adresse i USA?

 

Adressen, eller Mailbox'en som vi kaller den, befinner seg i vår terminal i USA

Hit kan du sende dine bestillinger, nye som brukte varer er greit.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...