Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Du får vel "postboks" av JetCarrier?

 

Ja, det får du. Send til postboksen så sender JetCarrier det videre. Gjort det flere ganger.

 

Proxy som i at du får en som bor i USA til å bestille for deg og sende videre. Ikke en ip-proxy.

 

Åja, men tror ikke Vamos har den muligheten utifra spørsmålet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

JetCarrier lager en fiktiv postboks i USA, som videresender varen til meg. Enkelte nettsider, f.eks. Google, tillatter ikke kjøp med Visa-kort når det ikke er samsvar mellom kjøpers oppgitte adresse (JetCarrier-postboksen) og adressen til kortinnehaveren, altså meg. Har folk brukt Visa og JetCarrier-metoden fra Ralph Lauren?

Lenke til kommentar

JetCarrier lager en fiktiv postboks i USA, som videresender varen til meg. Enkelte nettsider, f.eks. Google, tillatter ikke kjøp med Visa-kort når det ikke er samsvar mellom kjøpers oppgitte adresse (JetCarrier-postboksen) og adressen til kortinnehaveren, altså meg. Har folk brukt Visa og JetCarrier-metoden fra Ralph Lauren?

 

Ja. Det er uansett virkelig ikke verre enn å bare prøve.

 

 

Anbefaler dog heller å bruke proxy (f.eks. randomkoreandude på SF). Det blir langt billigere.

Lenke til kommentar

Lenge siden jeg har vært her nå :)

 

Blir det for dumt å stille opp i blazer på konsert med kent, avicii etc? Tenker litt sånn at det blir for stivt, men det blir nok en smule kaldt utpå natten med bare en skjorte og kanskje litt vèl varmt med jakke nå tidlig på kvelden.

Jeans, litt casual skjorte og en enkel blazer over? Kan jo eventuelt ha en genser i gryss og skuldrene, men redd det igjen vil se vèl gay ut

Endret av Mantoius
Lenke til kommentar

Prøvde en blazer fra RL på Ferner for en stund siden. Den passet veldig fint, og jeg likte den alt ved den veldig godt, bortsett fra at det var brodert inn RL med store gullbokstaver foran på den. Har sett endel jenter med den samme blazeren, og jeg liker den bare bedre og bedre. Fant den på salg i min str. på Ralph Lauren sin hjemmeside, men er fortsatt ikke sikker, pga. det idiotiske broderiet. Go or no go?

Lenke til kommentar

Hei, har to spørsmål:

 

1. Vet dere om en custom-fit polo fra Ralph Lauren i størrelse Medium vil være lang nok til en slank gutt på 186.5-187?

2. Er Barbour-jakker noe man går rundt i by? synes de ser ganske bra ut og vurderer en Beaufort i Navy, hvad tycks?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...