Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva skjer med at halvparten av norges befolkning går med hunter-støvler (og kaller det boots?). Hadde min madam på besøk fra utlandet og hun ble rettere sagt litt lattermild når hun så hvor EKSTREMT mange det var som har akkurat de støvlene.

Det er high-fashion yo. Det er vel det folk tenker på som gode støvler. Og Hunter-merket er jo ganske så gjenkjennelig, så folk får vel inntrykk av at det er det som gjelder.

 

e: Er dette forresten Barbour International?

tumblr_lfyau1qk4a1qgbkfmo1_400.jpg

 

e2: jeg likte best den beige fra HM.

Endret av Jostein K.
Lenke til kommentar

Den fra HM var veldig pen faktisk. Jeg tror nesten jeg må stikke å prøve den selv en dag. :)

 

Når det gjelder Academy-jakken, så vet jeg ikke hvem som fører den i Trondheim. Her i Stavanger er det flere kjeder som selger RPL, blant annet Capone og Geddon (i tillegg til mange enkeltstående butikker), men disse er vel ikke landsdekkende? Jeg regner uansett med at de fleste som forhandler PRL har den, det er jo et veldig basic plagg, som alltid selger.

 

Joestein: Det er _veldig_ ut som Barbour International i hvert fall.

Endret av Jude Quinn
Lenke til kommentar

Hva skjer med at halvparten av norges befolkning går med hunter-støvler (og kaller det boots?). Hadde min madam på besøk fra utlandet og hun ble rettere sagt litt lattermild når hun så hvor EKSTREMT mange det var som har akkurat de støvlene.

Det er high-fashion yo. Det er vel det folk tenker på som gode støvler. Og Hunter-merket er jo ganske så gjenkjennelig, så folk får vel inntrykk av at det er det som gjelder.

 

e: Er dette forresten Barbour International?

tumblr_lfyau1qk4a1qgbkfmo1_400.jpg

 

e2: jeg likte best den beige fra HM.

Niks, det er en Bellstaff. Vet ikke vilken modell.

Lenke til kommentar

Selv har jeg en 257, og med en 13" Mac, to skrivebøker, to tykke pensumbøker, penal, matpakke og litt annen drit, så er den fyllt til randen. Vil anbefale 256 til de som ikke trenger å dra med PC, og 257 til de som må.

 

Så nettopp en kjendis på jernbanetorget! Lys vasket jeans, converse, quilted jakke og iPad i sin høyre hånd. Det var nok The Fashionista :)

 

Beklager, du beskrev akkurat 90 % av alle BI-studenter. :p

Lenke til kommentar

Mottok PS fra Berg & Berg i dag. Må si at jeg ikke er særlig imponert over kvaliteten. Har super rimelige PS fra Asia som er mye mye bedre. Fargene + mønsteret er dog veldig pent.

Hva er det du ikke er imponert over? Stoffet, trykket, rullingen av kantene eller syingen?

 

Selve silke kvaliteten. Den er veldig grov og stiv.

Lenke til kommentar

Selv har jeg en 257, og med en 13" Mac, to skrivebøker, to tykke pensumbøker, penal, matpakke og litt annen drit, så er den fyllt til randen. Vil anbefale 256 til de som ikke trenger å dra med PC, og 257 til de som må.

Ah. Disse veskene er så trange?

 

At jeg har med både PC og to bøker er vel det meste jeg kommer til å ha med meg. Det er vel på en måte "worst case scenario". Legger igjen bøker og skrivebøker i skapet. Har veldig sjeldent med meg bøker hjem.

PC har jeg med meg hjem hver dag.

Endret av Vertical^
Lenke til kommentar

Selv har jeg en 257, og med en 13" Mac, to skrivebøker, to tykke pensumbøker, penal, matpakke og litt annen drit, så er den fyllt til randen. Vil anbefale 256 til de som ikke trenger å dra med PC, og 257 til de som må.

 

Støtter denne. Har selv en 13" laptop, og med lader, to-tre tykke bøker, skrivesaker, kalkulator, skrivebøker og matpakke så er det ikke plass til mye mer. Kunne nok ikke hatt 256 selv og er veldig fornøyd med min 257.

Lenke til kommentar

Selv har jeg en 257, og med en 13" Mac, to skrivebøker, to tykke pensumbøker, penal, matpakke og litt annen drit, så er den fyllt til randen. Vil anbefale 256 til de som ikke trenger å dra med PC, og 257 til de som må.

Ah. Disse veskene er så trange?

 

At jeg har med både PC og to bøker er vel det meste jeg kommer til å ha med meg. Det er vel på en måte "worst case scenario". Legger igjen bøker og skrivebøker i skapet. Har veldig sjeldent med meg bøker hjem.

PC har jeg med meg hjem hver dag.

 

Er ikke akkurat trang vesker nei... Får plass til overaskende mye i min 256. Greier fint en arbeidsbok, en kladdebok, en lesebok, datamaskin, lader, matpakke og penal. I tilleg til en genser og et skjerf. Ingen vits å velge Filson 257 for min del, gidder aldri å bære meg helt i hjel.

post-136616-0-34747400-1315492700_thumb.jpg

post-136616-0-85158900-1315492703_thumb.jpg

Endret av Rankiz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...