Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha, jeg er fristet til å kjøpe, men går så sjeldent med slips at jeg ikke helt ser behovet helt enda. Hadde sikkert vært kjekt å ha, men har planlagt å legge inn en ordre hos Berg&Berg på et slips og et pocket square.

 

På en annen side, har ikke brukt så mye på klær i år, så kan jo kanskje ta meg råd til et lite slips til...

Lenke til kommentar

Fu Henrik.... :p

 

Sebagoene mine begynner å se litt slitne ut etter sommeren. Noen som har noen tips til å 'friske' dem opp litt?

 

Hvis de er i nubuck: Vask dem med vann og en børste, la dem tørke, klin på med en eller annen lærbalsam (lexol e.l.).

 

Hvis de er i vanlig skinn: Vask med fuktig klut, gå over med børste, lærbalsam og så krem eller vokspolish.

Lenke til kommentar

Mottok PS fra Berg & Berg i dag. Må si at jeg ikke er særlig imponert over kvaliteten. Har super rimelige PS fra Asia som er mye mye bedre. Fargene + mønsteret er dog veldig pent.

 

Et familiemedlem skal til Newcastle om noen uker, å har lovet meg at hun skal kjøpe PS, slips, sløyfer til meg. Er det noen som vet om noen typiske engelske herrebutikker i Newcastle som kan sjekkes ut?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...