Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Relevant fra siste GQ.

 

These days, the supposed cool kids look like straight-up jackasses. It's like, dude, why is your tie tucked, your collar askew, your pant rolled, your sleeves cut off, your jacket double-breasted, and your pocket square poufing so high it's licking your earlobes...all at the same time? You know it's bad when bros are making Kanye West seem like a bastion of restrained taste.

 

So what does all this mean to those of us who want to look stylish without becoming fashion victims? Be careful when imitating what you see on the blogs, and remember to take it one trend at a time. Avoid the temptation to go full Salvador Dalí. If you've got on blue-soled shoes, maybe you don't need a matching blue bolo tie. If your trousers are artfully rolled, maybe you don't need to tuck in your tie. And for the love of God, don't make somebody stop you in the street to tell you that your ankle bandannas are showing.

http://www.gq.com/style/profiles/201109/bad-street-style-trends-fashion-week

Lenke til kommentar

Du må forresten dra på Charles Tyrwhitt butikken i Jermyn Street, og ikke noen av de andre. De har fått nye lokaler, det ser kjempefint ut.

 

Høres bra ut, det gjenstår å se om de faktisk har 14.5´´ str på skjortekragene da.

 

I følge nettbutikken til CT, har de 158 ulike skjorter i 14,5 i kragestørrelse. Tenker du finner en og annen du liker.

Lenke til kommentar

Du må forresten dra på Charles Tyrwhitt butikken i Jermyn Street, og ikke noen av de andre. De har fått nye lokaler, det ser kjempefint ut.

 

Høres bra ut, det gjenstår å se om de faktisk har 14.5´´ str på skjortekragene da.

De hadde mye der når jeg var der i Februar. Tviler på at en stor andel av verdens besfolkning har lagt på seg så mye at det gjør noe på den tiden.

Lenke til kommentar

Joda, kjole og hvitt har jeg faktisk, men for det første er han som arrangerer vors/party en av de slaskeste personene jeg har møtt sånn klesmessig, for det andre skal vi som sagt på byen (som tydeligvis har samme tema).

Uansett har jeg ikke smoking, og fant ut nå at kjolen er pakket ned og er på et lager (skal straks flytte).

 

Meh... vi får dra frem dressen da. Såppas burde vel folk få til, tenkte at jeg ikke nødvendigvis trengte å være den best kledde hver gang (for det føler jeg somregel) :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...