Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Jeg kom over den nye kolleksjonen til Mango. Double monks til 1,499 er absolutt ikke verst. Kvaliteten er sikkert bånn, men det er vel første gang jeg har sett et slikt "billig-merke" ha dub monks i sortimentet. Forøvrig endel andre ganske greie plagg der. Fint med et alternativ til Zara.

 

Kan du finnet et bilde av de? Får ikke sett noe pga noe bug med flash -.-

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fikk tilbake penga på skjortene, no worries. :p

De double monksa så fine ut de, problemer med flash jeg også, får du de i andre farger en svart?

Vanskelig å si. Du finner dem ikke i nettbutikken enda, bare i lookbooken, men jeg regner nesten med at man kan få dem i brun når de kommer.

Lenke til kommentar

Likte egentlig ikke bagen. Ble litt for mye dill dall som farmor ville sagt. Det enkle er ofte det beste. Men jeg skal vel holde kjeft, som er storkunde hos Louis Vuitton...

 

Jepp, du skal bare holde kjeft :whistle:

Men joda, selv om det ikke er mange elementer der, så kan den være mer stilren.

Fieldbag og travelbag/dufflebag fra filson er det mindre ting på, men til mitt bruk er de ikke akkurat praktiske.

Fikk faktisk en del bra kommentarer på den da jeg var i NY av ansatte på både Gant, Levis og Ralph Lauren :thumbup:

Lenke til kommentar

Likte egentlig ikke bagen. Ble litt for mye dill dall som farmor ville sagt. Det enkle er ofte det beste. Men jeg skal vel holde kjeft, som er storkunde hos Louis Vuitton...

 

Jepp, du skal bare holde kjeft :whistle:

Men joda, selv om det ikke er mange elementer der, så kan den være mer stilren.

Fieldbag og travelbag/dufflebag fra filson er det mindre ting på, men til mitt bruk er de ikke akkurat praktiske.

Fikk faktisk en del bra kommentarer på den da jeg var i NY av ansatte på både Gant, Levis og Ralph Lauren :thumbup:

 

:( So much hate.

 

Sletter deg på facebook snart, Henrik.

Pfft, du vet at du innerst inne har lyst på de.

 

Hvis jeg hadde røyket hasj, sniffet cola OG drikket 10 liter med sprit, kanskje.

Lenke til kommentar

Og den som nevnte at man fikk vann med sitron av en dude i smoking på Ralph Lauren var isåfall heldig.

Øverste etasjen var privat :hmm:

Nest øverste var black label, og en eller annen treningstøytype i glorete farger som så selvlysende ut i det kritthvite rommet med de to dresskledde selgerene.

Var heller ikke noe fint der oppe, annet enn dresser, sko og solbriller... dvs. stuff jeg ikke skulle ha.

 

 

 

Deg var det vel jeg snakker om her ;)

Endret av multisync
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...