Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Har ikke vært så mye å skryte av værmessig her i byen, og så blir jeg ikke så lett brun. I solarium blir man raskere brun etter min erfaring også.

 

Er ikke ute etter å bli et solariumtryne, jeg bare føler at jeg ikke har nådd den fine fargen helt enda. Og så er det jo lov å ta seg litt ut når man skal på brygga nysingel og sommerglad. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du dør nok ikke av 20 min x 3 solarium, men huden din hadde helst sett at du droppet det.

Og angående damene: Er det noen som kommenterer at du er bleik får du heller si "heller det enn kreft".

Men du sier "... ikke noe værre enn å være ute i sola.". Det kan jo gjøre god skade bare det, om du ikke bruker solkrem med høy faktor (30ish).

 

Steve Jobs har hatt en fantastisk utvikling i stilen: http://www.superperolas.com/a-evolucao-da-moda-de-steve-jobs/

 

Dette var ganske tøft: http://www.beautifullife.info/art-works/a-matter-of-taste/#more-2267

Late night surfing! :D

 

Edit: Og litt angående jenter og sminke:

Endret av lokeland
Lenke til kommentar

Du dør nok ikke av 20 min x 3 solarium, men huden din hadde helst sett at du droppet det.

Og angående damene: Er det noen som kommenterer at du er bleik får du heller si "heller det enn kreft".

Men du sier "... ikke noe værre enn å være ute i sola.". Det kan jo gjøre god skade bare det, om du ikke bruker solkrem med høy faktor (30ish).

 

Steve Jobs har hatt en fantastisk utvikling i stilen: http://www.superperolas.com/a-evolucao-da-moda-de-steve-jobs/

 

Dette var ganske tøft: http://www.beautifullife.info/art-works/a-matter-of-taste/#more-2267

Late night surfing! :D

Angående solarium delen, det er ikke sunt. Men med mindre du tar solarium 3 ganger i uka x20 minuter, hver uke, er det ikke skadelig i lengden med 1 time fordelt på 3 dager som et engangstilfelle.

Steve Jobs... jeg vet ikke engang hvor jeg skal begynne med mannen som kunne kjøpt hvilke som helst klær han ville, men som velger å gå med joggesko, svart genser og en trist jeans...

Bagene var morsomme, men kan ikke se for meg at de er fine på gata :p

Lenke til kommentar

 

 

Tenker på når jeg skal fikse det.

 

Ja, fortsatt. Hvordan har du lyst at resultatet skal bli? Har du krøller? Er håret slitt/tørt?

 

Generelt synes jeg halvlangt tykt hår er finest når det får legge seg noenlunde fritt. Ikke legg det bakover i sleik eller noe sånt, i alle fall.

 

Hvis du synes håret bruser seg mye (hvis du har fall eller krøller, feks) kan du bruke et produkt som samler krøllene og demper flyvehår.

 

Uansett, det enkleste er å spørre en frisør. Da kan du også få demonstrert metoder for å få håret slik du vil.

Lenke til kommentar

thrice!

Klarte du å slippe unna moms på skoene dine fra HerringShoes.co.uk?

Fikk du med noe pusseutstyr eller kjøpte du dette? Finner bare børster, men trenger jo diverse annet også.

 

Er på nippet til å bestille et par nå, men vil bare dobbeltsjekke dette.

 

Kjøp heller disse børstene. Har sett tilsvarende børster solgt enkeltvis for 299,- pr. stk. I min forholdsvis store samling av skopleieremedier er det faktisk de børstene jeg bruker oftest!

Lenke til kommentar

Hvor lang tid bruker egentlig Ralph Lauren på å shippe fra nettbutikken deres? Sendte inn en bestilling på 2 piqueer på søndag. Samme kveld ble statusen endret til "Item located in stock", men den har ikke blitt endret siden. Tenkte jeg skulle vente med å booke pakken hos Jetcarrier til jeg fikk trackingnummeret som kunne fylles inn. Tror dere den er sendt selv om statusen ikke har blitt endret? Det hadde jo vært ganske merkelig hvis de brukte over tre dager på å få den sendt. :hmm:

Lenke til kommentar

Til deg med solariumsspørsmålet(nå er det jo strengt tatt litt seint å svare, men jeg svarer likevel). Sånn i utgangspunktet så er det ikke anbefalt å ta sol tre dager på rad. Men hvis du gjør det sånn ca once in a life time, så hadde jeg ikke akkurat bekymret meg for å dø 20 år tidligere pga det.

 

Til det med hårspørsmålet: Hvis du synes håret ditt er for tykt, gå til frisøren og få tynnet det litt. Hvis du synes det er for fluffy, kjøp deg en god balsam/hårkur. Hør på en frisørsalong hvilke produkter som anbefales til din hårtype.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...