Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei

 

 

Til dere som har bestilt fra Ralphlauren.com gjennom JetCarrier:

 

- Hvor mye har det kostet totalt? Jeg kommer til å bestille for ca. 500$.

- Hvor lang tid går det?

 

På forhånd takk. :)

Nå husker jeg ikke hva jeg betalte i USD, men det ble rett over 1500 norske for en bukse, to belter og to half-zips når de hadde salg. For dette betalte jeg drøye 1000 kroner til JetCarrier for frakt, toll og moms.

 

Pass på at du har nok til frakt, Ralph Lauren pakker STORT. Uten å vite dimensjonene, som de ikke oppgir, er det umulig å si noe, men tror jeg måtte betale 430 i frakt for mine ting når jeg brukte JC.

Siste bestilling inkluderte en duffle bag, og da ble pakken veldig stor. Var vel 60x50x30 cm, og hadde kostet meg i overkant av 1500 bare i frakt hos JetCarrier. Heldigvis brukte jeg en proxy og sparte en god del der.

Det tar vanligvis ikke så veldig lang tid, RL.com sin shipping er nokså rask. Tar kanskje en uke til JetCarrier, og så spørs det hvilket fly det havner på. Hvis du er heldig kan det ta under 2 uker, jeg fikk det vel på litt over 2,5 uker.

Lenke til kommentar

Tror dere jeg får mye klær for 11k i New York? :)

Det kommer helt ann på hva og hvor du handler...jeg blåste 10k+ på klær der og kom ikke hjem med noen avskrekkende mengde med klær. Det ble en trench, to par sko, to PRL pique'er, en PRL v-hals genser og litt andre småting. Men klart, handler du på outlets er det mulig å finne mye til en billig penge, men det er litt som skattejakt..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...