Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Prøver å finne ut om jeg skal gå for en bag eller ikke, type skoleting/reise-bag. Messenger-bag heter det kanskje.

 

Finnes det noen ålreite butikker, f.eks. i Oslo eller på nett her i Norge? Evt i utlandet som kan levere før 1. aug?

 

Da skal jeg ut og reise, og hadde vært greit å ha noe å legge kamera og diverse i, hvis jeg finner ut at jeg er mann nok til å gå med "manneveske".

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er ikke helt sikker på utvalget i OSL, men har gode erfaringer med bl.a. Vichy, REN og Crabtree & Evelyn. Alt av peeling og scrubs fungerer som de skal syns jeg. Biotherm bør vel også ha noe interessant. Av hudkrem vil jeg anbefale å se etter noe uten fett/oljer og som gjerne etterlater huden matt for deg med uren hud. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897

ASUS%20U%20Series%20Bamboo%20Collection%20U33JC%20back.jpg

Pen eller fugly? Ikke helt riktig forum, men det er jo det estetiske det handler om.

Endret av Slettet+987123897
Lenke til kommentar

Kan ikke si at jeg liker den.

Blir feil med børstet aluminium og tre syns jeg.

 

Hvis noen beveger seg ned mot Arendal kan jeg melde om at Kompanii har salg fra 23/7, men de som er "fan" på Facebook får muligheten til å få samme tilbudene fra i morgen, så det er absolutt verdt turen innom.

Lenke til kommentar

Kan ikke si at jeg liker den.

Blir feil med børstet aluminium og tre syns jeg.

 

Hvis noen beveger seg ned mot Arendal kan jeg melde om at Kompanii har salg fra 23/7, men de som er "fan" på Facebook får muligheten til å få samme tilbudene fra i morgen, så det er absolutt verdt turen innom.

 

Æssj, jeg som var innom der kun for noen dager siden. Jeg liker butikken hvertfall :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897

Jeg synes asusen er stilig, jeg. Er litt redd for at jeg kommmer til å like designet mindre i fremtiden da det er noe som jeg kanskje ikke liker, men som jeg ikke kan helt finne ut hva er. Er det noen som har tips til andre pene bærbare pcer? Jeg vet om Apple sine, men jeg leter etter flere alternativ.

 

Edit: Jeg så ikke svaret ditt, bebeluv. Jeg får litt nærmere på mbp, selv om jeg ikke er religiøs og hadde tenkt å slippe unna med mindre enn prisen til mbp

Endret av Slettet+987123897
Lenke til kommentar

Kan ikke si at jeg liker den.

Blir feil med børstet aluminium og tre syns jeg.

 

Hvis noen beveger seg ned mot Arendal kan jeg melde om at Kompanii har salg fra 23/7, men de som er "fan" på Facebook får muligheten til å få samme tilbudene fra i morgen, så det er absolutt verdt turen innom.

 

Æssj, jeg som var innom der kun for noen dager siden. Jeg liker butikken hvertfall :)

Hehe, alltid like kjedelig!

 

Butikken er fin ja, ikke den største, men har dekket mine behov.

Lenke til kommentar

De nyeste fra TimelineX til Acer skal se helt ok ut. Samme gjelder Asus Ul30VT. HP Envy ser hakket mer gjennomført ut, men dette er også mye på grunn av inspirasjonen, som man ser tydelig kommer fra MBP designet. Sony Vaio skal også ha et helt greit design, men det er veldig få modeller som blir solgt i Norge.

Lenke til kommentar

Jeg synes asusen er stilig, jeg. Er litt redd for at jeg kommmer til å like designet mindre i fremtiden da det er noe som jeg kanskje ikke liker, men som jeg ikke kan helt finne ut hva er. Er det noen som har tips til andre pene bærbare pcer? Jeg vet om Apple sine, men jeg leter etter flere alternativ.

 

Edit: Jeg så ikke svaret ditt, bebeluv. Jeg får litt nærmere på mbp, selv om jeg ikke er religiøs og hadde tenkt å slippe unna med mindre enn prisen til mbp

Tja, den nye Studio Xps 1340 fra Dell(som jeg har selv og digger) er stilren og pen, hvertfall i mine øyne...

200971151131DELL_STUDIO_XPS_1340.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...