hvorre Skrevet 4. april 2010 Rapporter Del Skrevet 4. april 2010 (endret) Selv er jeg mer glad i de helt plaine, men som bebe sier, det kan bli litt klovnesko. Skjønt, med for mye mønster på skoene blir det litt for "cowboy" for min smak også... Mens vi er inne på sko, noen som har noen formening om disse: Likte fargen, men er litt usikker på hullene i overkant av skoen, samt hva som passer å bruke til av bukser og div. Any advise? Endret 4. april 2010 av Hvorre™ Lenke til kommentar
SML Skrevet 4. april 2010 Rapporter Del Skrevet 4. april 2010 Får hollendsk oste-jente følelse av skoene Fargen var grei, men hadde ikke hatt noe å kombinere det med når jeg tenker meg om. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 4. april 2010 Rapporter Del Skrevet 4. april 2010 Uff, ingen fan av designet. Fikk plutselig Crocs eller hva det heter poppet opp, når jeg så dem. Fargen likte jeg svært godt! Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 4. april 2010 Rapporter Del Skrevet 4. april 2010 Skuffet! Hadde funnet en butikk som solgte Barbour, eneste som Barbour oppga på sidene sine, og så oppdaget jeg at de bare hadde kvinneklær. Var klar for å kjøpe en quilted jakke, men fant det ikke noen steder. Får vel ta turen til Oslo en gang. Follestad (i hvertfall i Sandvika) har Barbour. Jeg skal kjøpe Barbour Liddesdale der til uken, om de har flere igjen. De koster også bare 1600,- Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 4. april 2010 Rapporter Del Skrevet 4. april 2010 Chelsea har bedre fit enn Liddesdale Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 4. april 2010 Rapporter Del Skrevet 4. april 2010 Jeg har ikke prøvd noen av de, men hvis de har Chelsea så får jeg prøve den også da. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 4. april 2010 Rapporter Del Skrevet 4. april 2010 (endret) ok. Kunne du ha utdypt det litt? sånn at jeg veit hva jeg skal se etter? kan jo kanskje finne noe fint som ikke koster skjorta (skoa) heller? Jeg synes ikke de så så gærne ut, med unntak av at de ikke var i ekte skinn. 1000 kr er ikke så ille for et par skinnsko, bestiller du Loake fra Pediwear til over 100 GBP får du også med shoe trees gratis. Disse ligner på linken din: Loake Cagney: http://www.pediwear.co.uk/loake/products/1109.php Loake 747: http://www.pediwear.co.uk/loake/products/108.php Lake 771 (Derby shoes) til 1100kr: http://store.thegoldenboot.co.uk/store/product/109731/-Loake-771-Mens-Lace-up-shoe-in-burgindy-leather%2C-size-8.5/ (Loake er bare et eksempel, gidder ikke lete rundt og ta med eksempler fra alle verdens merker.) Endret 4. april 2010 av Stoop kid Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 4. april 2010 Rapporter Del Skrevet 4. april 2010 Det er vell ikke oxford engang? De fra Derby Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 4. april 2010 Rapporter Del Skrevet 4. april 2010 (endret) Riktig, derby shoes er ikke oxford shoes. Tok med ett eksempel, siden de regnes for å være mindre formelle, kanskje bedre til jeans? Klassiske oxford http://www.bottegaveneta.com/shoponline/mens/shoes/?region=US#/?page=3&productId=940ce237-8872-4d69-95bf-054dc452ddc5 Tenker da på designmessig. Disse er forresten i brogue-mønster. Det kan man få i både oxford- og derbyvariant, selv om det er det førstnevnte på bildet. Jeg kjøpte meg nylig en billig versjon av den typen. Prøvde dem på en tur til byen, drakk meg full, snublet på fortauet, og fikk 3 dype hakk i venstretåa. Holder meg til Converse-kopier og billige tøysko på fylleturer heretter. Endret 4. april 2010 av Stoop kid Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 4. april 2010 Rapporter Del Skrevet 4. april 2010 Tøysko på byen? Jeg kunne aldri tenkt meg det, hvertfall ikke om vinteren. Ikke at jeg bruker det om sommeren uansett. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 4. april 2010 Rapporter Del Skrevet 4. april 2010 Brouges er så skammelig sexy i brun Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 4. april 2010 Rapporter Del Skrevet 4. april 2010 (endret) helt for jævlig ut. Jeg liker det typiske mønsteret (hva heter det igjen?) jeg linket til, på mine oxford. Wingtip Edit: ser nå at dere har skrevet det rett ovenfor... Wingtip og Brogues er det samme for de som lurte. Endret 4. april 2010 av shoop Lenke til kommentar
multisync Skrevet 4. april 2010 Rapporter Del Skrevet 4. april 2010 (endret) Want? Endret 4. april 2010 av multisync Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. april 2010 Rapporter Del Skrevet 4. april 2010 Chelsea har bedre fit enn Liddesdale Har "Preppy Liddesdale" som er en litt slimmere modell en Liddesdale og jeg er veldig fornøyd. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 4. april 2010 Rapporter Del Skrevet 4. april 2010 (endret) Ble kjøpt nå ista, sammen med disse + 2 chinoser i sandfarge og en litt matt mørkeblå. Endret 4. april 2010 av multisync Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 5. april 2010 Rapporter Del Skrevet 5. april 2010 Hyggelig om du skriver hvor du har kjøpt det. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 5. april 2010 Rapporter Del Skrevet 5. april 2010 Gjetter at det er fra Asos Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 5. april 2010 Rapporter Del Skrevet 5. april 2010 Noen som kjenner igjen denne peacoaten eller kan poste link til en som ligner ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå