Gå til innhold

Oktoberfest 2012 - k.n.b - AF-S Nikkor 300mm f/2.8 ED Mk I


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Randi: Nei, kanskje ikke så vakker, men heldigvis er ikke fotogent og vakkert synonymer.

 

Begge Jedi'er: Jeg kom til samme konklusjon. I tillegg ble undersiden av røret lyst opp slik at det ble en svak speiling.

 

Nelson09, Jann: Hyggelig at dere liker bildene.

 

Takk for oppbyggelige kommentarer.

Lenke til kommentar

Randi: Ja, ganske utilsiktet. Hadde forberedt meg på et ganske tomt bilde, da denne båten plutselig startet opp. Måtte jo forsøke å få den med da.

 

Helena: Jeg jobbet en del med rennende vann en tidligere oktoberfest, det slik jeg liker å skarpe det opp i alle fall.

 

FunFact: Mente du bjørnebildet 20. oktober, eller rør og vannsprut 22. oktober? Takker for store ovasjoner uansett.

 

BjørnÅgeS: Det er nok ikke lukkertiden som gjør den uskarpheten du ser, for vannet var rolig og jeg brukte stativ selvsagt. Det er nok heller det faktum at fokus var satt på fyrlykta langt der borte, og så kom plutselig båten farende.

 

Jan R. Halvorsen: Båten var sikkert og visst i farta. Hadde hyperliten blender og rakk ikke å stille om før den kom fykende. Men kanskje like greit.

 

Takk for overveldende kommentarer.

Lenke til kommentar

Blomvik: Den bøya der var svært viktig slik jeg opprinnelig tenkte bildet (dvs. uten båten). Når nå båten beleilig kom svingende innom kan jeg være med på at den ikke er riktig så viktig lenger. Men den gir et ellers relativt tomt bilde litt balanse i mine øyne.

 

Linsepusle: Da er vi flere på linje her i alle fall. Men skulle gjerne hatt vannføringen fra spoilerbildet.

 

twoeyes: Det er en drøm å fotografere med et så godt objektiv, så det veier opp for tyngden og vel så det. Kommentering er nok hakket mer slitsomt. Men jeg synes det hører med i Oktoberfesten med kommentering i trådene.

 

Mange takk for nye kommentarer.

Lenke til kommentar

24. Oktober

Helikopter

 

post-166172-0-83134100-1351191305_thumb.jpg

 

Hadde egentlig ikke tid til fotografering denne dagen, altfor hektisk. Men jeg bråtok et bilde ut av vinduet da tre helikoptre for forbi. Vurderte å droppe denne dagen siden jeg synes dette ble et for statisk snapshot, men nå tetter jeg i alle fall hullet.

 

 

25. Oktober

Slanke tårn

 

post-166172-0-14277000-1351191490_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...