Gå til innhold

Oktoberfest 2012 - k.n.b - AF-S Nikkor 300mm f/2.8 ED Mk I


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

BjørnÅgeS: Kjekt at du synes det.

 

Jan R. Halvorsen: Ja, du har nok rett i at det ble litt abstrakt, uten at det gjør noe for min egen del.

 

FunFact: Du ligger nok nær min egne favoritter også. Nå hender det jeg drasser på en del utstyr ellers, selv om objektivene er mindre. Men dette oppsettet er ikke så helt ille når man blir vant til det.

 

Epp: Måtte bare prøve, etter som jeg fikk tak i det rett før festen. Vanskelig å unngå smal DOF på sneglebildet, men jeg gjorde ikke akkurat noe for å unngå det heller (snarere tvert i mot). Uansett ikke det jeg er mest fornøyd med her. Greit med litt kritisk blikk også.

 

Takk for kommentarer.

Lenke til kommentar

Ha,ha...morsomt oppsyn på den der ja...du fikk den altså til å posere!

 

Takker for kommentarer til beinstrekker'n. Men det er er vel Opiliones (vevkjerring) og ikke Tipulidae (stankelbein/myhank).

Ja, sannelig tror jeg du har rett......hadde vel ikke brillene på meg...lange bein har de i hvert fall begge.

Lenke til kommentar

eks: Ja, den satte opp et passe uttrykk da den så på meg.

 

Bykatt: De hadde nok blitt så gode venner så. :whistle:

 

Blomvik: Jeg prøvde litt forskjellige utsnitt, men syntes kvadrat passet best til slutt. Ei kåke er jo nærmest en sort/hvitt fugl også da.

 

Takk for kommentarer.

Lenke til kommentar

Syns ofte at fuglebilder er litt kjedelige, men dette ble meget bra. :) Fint komponert og etterbehandlet og "posen" er helt perfekt.

 

Der kom det enda et bilde, ja. For et funn, og flott ganget! Du lager veldig gode S&H-bilder, forresten. Ha bruker du for et program? (Unnskyld om du har sagt det för.)

Lenke til kommentar

Helena: Ja, det er lett for at fuglebilder blir nok en artsdokumentasjon. Jeg er nok i overkant interessert i fugler for så vidt, men det er ikke før nå jeg har hatt noe objektiv som passer særlig til den slags. Selv ikke dette har egentlig nok brennvidde. Progammet jeg bruker er Nikon Capture NX 2, utskjelt av mange, men jeg trives med det (selv om det er en smule treigt).

 

Randi: Måtte jo bare...

 

Takker så mye.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...