Gå til innhold

Oktoberfest 2012 - k.n.b - AF-S Nikkor 300mm f/2.8 ED Mk I


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Randi: Du overdriver vel litt, men jeg er jo selvfølgelig opptatt av resultatet.

 

FunFact: Et meget godt tips. En sjekk viser at kameraklokka går et par-tre minutter for fort, da hadde jeg kanskje kunnet bruke spoilerbildet. Men egentlig er det en kombinasjon av de to jeg mener. Jeg er i alle fall enig med deg at både gult og grønt lys er bedre enn bare det røde. For øvrig burde kanskje fugler benytte seg av røykmaskin litt oftere...

 

Helena: Det er kanskje litt drømmende, diffust rett og slett. Hyggelig at du likte det da.

 

BjørnÅgeS: ...om enn en litt dårlig artsdokumentasjon.

 

Mange takk for luftige og overstrømmende kommentarer. Jeg hadde det ekstremt travelt i dag, så det blir ikke noe bilde for 12. oktober. I helga er det hyttetur, så det blir stille i tråden et par dager...

Lenke til kommentar

Nei, ingen overdrivelser, k.n.b....det er veldig bra, du har din spesielle stil (og det er det flere her som har)....interessant å se de ulike "stilartene" som har utviklet seg her...en gang må vi gjøre en konkurranse - vi legger inn ett/to bilder hver og så er det en som administrerer og alle er med og gjetter hvem sitt/sine bilder det er. (Vi må selvsagt ha listen over de som deltar...var det en idé?)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Randi: Takk, og du har helt rett i at det er flere her med en særegen stil.

 

Anew: :blush: Nesten for mye ros her nå. Det er nok en del elementer av tilfeldigheter i dette "blikket", man leker seg litt med kamera, og så er det noe som plutselig fungerer.

 

Blomvik: Takker. Jeg visste det var for mørkt til å ta normale, skarpe bilder av fuglene. Så da måtte jeg forsøke noe annet.

Lenke til kommentar

Morsomme settinger både på den skjære provokasjonen og måka på store vinger.

 

Likte også veldig godt mønsteret i lykta - spesielt reflektert, sammen med det uleselige bokeh-mønsteret (det var gresk for meg - også det i spoileren..)

 

De flyktige kurvene den 11. var også herlige - fine former, og her tror jeg du har brukt panna for å få denne effekten - det der så nemlig snasent vanskelig å få til, når man bare tenker over det.. :)

 

Fine og skumle lav-formasjoner var det også - her tror jeg ikke du har brukt panna - dette er jo langt fra lavpannet!

 

 

Kremfest, k.n.b! :)

Lenke til kommentar

Helena: Var såkalt oppe i høyden, stolpen sto på 5-600m. Det snødde tettere og tettere på vei ned fra overnattingstur.

 

Randi: Ikke særlig skummelt når man ikke ser gjennom søkeren, men her er det jo tatt ut fra en sammenheng.

 

Trondster: Har lekt meg litt på et par her ja. Det skal stå "Aftenposten" i bakgrunnen på trafikklysbildet, men 'f' og 'p' er ute av drift.

 

FunFact: Var faktisk litt stilig i "virkeligheten" også dette.

 

BjørnÅgeS: Er visst i en fargeløs stim om dagen (ref. også dagens), selv om "Skjegglav" faktisk er et fargebilde.

 

Mange takk for nye og festlige kommentarer.

Lenke til kommentar

Sliter dessverre mer enn litt med tid. Men har et bilde eller to fra de "tomme" dagene. Håper det ikke skjærer seg helt etter hvert. Alle disse hyggelige kommentarene er jo selvfølgelig en motivasjonsfaktor, men jobb må også prioriteres. Det blir derfor ingen fra 16. og 18. oktober.

 

Randi: Kunne kanskje vært en liten gris når man bare ser silhuetten, men det er jo en av disse hypermoderne biskene så klart.

 

Jan R. Halvorsen: Snøen var meldt - og kom. Men den ble neppe liggende. Litt symptomatisk etter hvert nå med det siste bildet, blir snapshots i mørket på vei hjem.

 

Helena: Perfekt skarpt er det i alle fall ikke. :blink:

 

bObleJet: Litt overrasket over at det siste bildet skulle score såpass, men bra at det er forskjellig smak ute å går. Skjegglav-bildet ser ut som noe henger til tørk ja.

 

Takker nok en gang for kommentarer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...