Gå til innhold

Hvor lenge varte din første Xbox 360?


Mr. Pants

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøpte min første på releasedag. Tror den holdt ca.10 dager før den konka ut. Fikk heldigvis ny på Elkjøp da jeg leverte inn den defekte. Den holdt et par år ihvertfall før den også tok kvelden. Jeg byttet den etterhvert ut med HDMI utgaven, den har holdt helt fint frem til nå.

Lenke til kommentar

Kjøpte min første på sommeren i 2006 en gang. Etter nesten tre år sluttet DVD-drevet å lese spill-DVD'er så den måtte på reperasjon. Microsoft fikset biffen.

 

Skaffet meg Slim da den kom ut for å unngå fremtidige problemer og lillebror fikk den gamle. Både Slim'en og den gode gamle virker fremdeles.

Lenke til kommentar

Har hatt den første Xboxen siden året etter at de kom ut og den fungerer enda, kjøpte så en 360 ett år etter at den kom ut, eneste feilen jeg hadde med den var at strømkabelen konka så jeg måtte få ny fra Microsoft. Da den nye modellen kom for et par år siden, kjøpte jeg den den dagen den ble kom i norske butikker og har ikke hatt noen problemer med den heller. :p

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Kjøpte min i begynnelsen av '06, er vel så godt som en lanseringsboks ettersom de kom i slutten av '05. Den holdt i to år før dvd-drevet sluttet å virke, sendte den inn og etter et par uker fikk jeg den tilbake fullt fungerende. Ga den bort da jeg bytta over til en slim i 2010, men den lever ennå i beste velgående. Regner med at min nye kneler først, ettersom den blir hardere brukt. :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

2 år før det oppstod en feil, deretter kjøpte jeg en ny, så sviktet denne også etter 2 år, så kjøpte jeg en ny igjen, og den sviktet etter 2 år. Så sendte jeg alle inn til reparasjon, og nå fungerer alle. Typiske feil var at laseren i DVD-ROM røk, eller at grafikkkortet røk.

 

Nå bruker jeg Xbox 360 Elite, og splitter nye Core og Arcade er på lager. Når jeg sendte dem til Microsoft via UPS, så fikk jeg splitter nye tilbake. Like greit å ha reserve, litt dumt å ha 50 spill så svikter konsollen. Da tenker jeg selvsagt på nostalgi, dersom jeg skulle finne på å spille et legendarisk spill i fremtiden som er utgått.

Lenke til kommentar

Har fortsatt en hvit xbox360 med 20 gig disk. Funker fortsatt som en drøm. Hadde også en 60 gig ps3. Der konka bluray-drevet etter noen år.

 

Fikk en erstattningsmodell som bråket som en hårføner. Solgte faenskapet.

 

Har nå kun en 360 og storkoser meg med å kjøpe mange gode titler jeg aldri har fått spilt, billig på gamestop.

 

Akkurat nå spiller jeg FarCry 2....

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...