Gå til innhold

Fifa 13 Ultimate Team

PS3, 360 eller PC?  

66 stemmer

1. 1. PS3, 360 eller PC?

• PS3
      46
    • Xbox 360
      13
    • PC
      7

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg går for et brasiliansk lag. Ikke noe pace abuse ihvertfall, men OK kjappe er vel de fleste. To 5* skills, en 4* og en "pace whore" av de fire fremste. Håper på å skape litt sambafotball der. Hva tror dere?

pitch-76132.png

Ingen sambafotball uten kongen selv - Ronaldinho!
Skrevet (endret)

Sjekk Mariano(RB) fra Bordeaux, istedetfor Rafael, Mariano er 4*skiller, og har bedre pace.

Regner med at han her(Mariano) kommer til å øke i pris når spillet er ute, fordi han er den beste RB i Ligue1.

Edit: Kommer dere inn på webappen?

Endret av PrettyBoy
Skrevet

Hehe. Burde vel hatt Ronaldinho, ja.

Rafael var overraskende dyr til tross for statsene, så jeg går for Mariano. Håper på få han for rundt 2000 coins.

Kommer heller ikke inn på web appen.

Skrevet (endret)

PS3 eller X360 G27?

Siden jeg bytter fra X360 til PS3 så har jeg ikke bruk for loyalty packs såvidt jeg har skjønt, har en Marcelo i 4231 du kanskje vil ha? :)

Endret av Sveern
Skrevet

PS3 eller X360 G27?

Siden jeg bytter fra X360 til PS3 så har jeg ikke bruk for loyalty packs såvidt jeg har skjønt, har en Marcelo i 4231 du kanskje vil ha? :)

Spiller på PS3, men takk for tilbudet :) Hadde ikke takket nei til det!

Skrevet

Dt er dritt irriterende, men hva skjer hvis:

En person har lagt ut Torres f.eks på salg, og han starter med laveste 150c, også kommer jeg og gir bud på 200c, og EA bestemmer seg for å ta ned siden, og bruker litt over 1time ca, er det da mulig å få Torres for 200c, siden ingen andre har bydd over meg?

Skrevet

Dt er dritt irriterende, men hva skjer hvis:

En person har lagt ut Torres f.eks på salg, og han starter med laveste 150c, også kommer jeg og gir bud på 200c, og EA bestemmer seg for å ta ned siden, og bruker litt over 1time ca, er det da mulig å få Torres for 200c, siden ingen andre har bydd over meg?

Ja

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...