Gå til innhold

Fifa 13 Ultimate Team


PS3, 360 eller PC?  

66 stemmer

  1. 1. PS3, 360 eller PC?

    • PS3
      46
    • Xbox 360
      13
    • PC
      7


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dere som har klart å opparbeide såpass mye coins allerede, har dere vært heldig i pakkene eller er dere veeeldig gode til å finne deals på markedet? Finner faen ikke en eneste god deal om dagen jeg, står fast på 13k coins nå og et bronsje tippeliga-lag

Tipper de fleste er heldige, evt har flere brukere. Er nok mulig å tjene en del på trading også, men jeg sliter ihvertfall med å selge de jeg har kjøpt. Går nok for mer når spillet er ute :)

 

Jeg er hakke før å kjøpe Season Ticket, får jeg min første gullpakke idag?

Jeg har ikke ihvertfall ikke fått noe. Får sikkert ingenting før spillet er tilgjengelig for alle. Men do it!

 

På hvilke tider av døgnet finner man de beste tilbudene på spillere? Når kan man gjøre et stort kupp :) ?

Rundt klokken 10 er det nok mye lettere å gjøre 59th minute kupp, da færre spillere er online, men har personlig fått et inntrykk av at gjennomsnittsprisen er lavest om kveldingen fra 20-22 osv :)

Lenke til kommentar

Kan man spille online FUT med Season Ticket?

Through Early Access you will have full functionality - including online play - with the exception of purchasing additional content and access to the Ultimate Team modes in Madden NFL 13 and NHL 13. FIFA 13 Early Access will include FIFA Ultimate Team with the ability to play and trade but the ability to purchase packs with FIFA Points will not be available.

 

Kilde: http://www.easports.com/seasonticket#primary_middle

 

Gleder meg :D

Lenke til kommentar

Jeg henger så fantastisk langt bak dere andre, i hvert fall da jeg i dag fant ut at stjernenivå er bare å gi langt faen i. Har sittet i timesvis og regna på det, både for å få råd til lagene og også for å holde meg innenfor tre stjerner.

 

Men fullstendig krise tror jeg ikke det er. Beholder det ene trestjernerslaget samtidig som jeg bygger et best mulig gullag for det jeg hadde igjen, og det jeg får for å selge et helt lag. Likte aldri at det laget var et Korea-lag uansett.

 

Mangler Cesar, Bodmer, M'Biwa, Debuchy og Frey.

Lenke til kommentar
@EASPORTSFIFA

#FUT13 Web App is currently down for maintenance. Duration - 1 hour 45 minutes. Apologies for no advance warning.

Skrevet for 10 minutter siden, dvs oppe om 1 time og 35 minutter fra nå. (hvorfor er jeg ikke sjokkert over nok en maintenance....)

 

Glennandre: FIFA13 vil kreve 6.2GB på ps3 og 6.7GB på 360. på Xbox laster du ned via EA Sports Central-appen og på ps3 finner du fifa13 på PS-Store.

Endret av baguett
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...