Gå til innhold

Følg Apples lansering her


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja for min del så er det veldig bra. Aldri forstått poenget med å bruke steinalder-formatet 4:3 ... :) GPU bryr jeg meg forsåvidt veldig lite om. Hva skal jeg med telefon å spille på når jeg har en iPad og en PC å spille på?

 

De fleste spiller spill på mobilen sin, såkalte "apps" ;P

iPad har bra GPU, men iPhone synes jeg har kjempebra GPU, og bortsett fra litt liten skjerm er den perfekt til å spille spill på.. :)

 

Lenke til kommentar

apple dette er ikke mye nytt på mobben her nei fortsatt like stygg og 1136-640 er ikke godt nok gleder meg til nye nokia lumia 920 kommer i november mye mye flottere

design på nokias telefoner

og hvor stor skjerm har nokia lumia 920? Nettopp.

 

Her får vi LTE, større skjerm, raskere overføring, bedre kamera, front og back. Mye bedre gpu og cpu. ++++ :D

Endret av henrikrox
  • Liker 1
Lenke til kommentar
apple dette er ikke mye nytt på mobben her nei fortsatt like stygg og 1136-640 er ikke godt nok gleder meg til nye nokia lumia 920 kommer i november mye mye flottere design på nokias telefoner
og hvor stor er nokia lumia 920? Nettopp.Her får vi LTE, større skjerm, raskere overføring, bedre kamera, front og back. Mye bedre gpu og cpu. ++++ :D

 

storre skjerm snakk om 4 tommer skjermen på lumia 920 er langt mye bedre en iphone 5

Lenke til kommentar

Her går ting mye raskere enn normalt, skal nok presses inn et par iPod lanseringer og kanskje en iPad Mini eller ny iPad med "Lightning" dockkontakt.

 

Blir litt dårlig med informasjon dessverre... Hva med pris? Støtter lightning thunderbolt, eller USB3.0 overføring? Fikk overhode ikke med meg hvilke operatører i norden som vil støtte LTE, om det var noen i det hele tatt.

Lenke til kommentar
apple dette er ikke mye nytt på mobben her nei fortsatt like stygg og 1136-640 er ikke godt nok gleder meg til nye nokia lumia 920 kommer i november mye mye flottere design på nokias telefoner
og hvor stor skjerm har nokia lumia 920? Nettopp.Her får vi LTE, større skjerm, raskere overføring, bedre kamera, front og back. Mye bedre gpu og cpu. ++++ :D

 

Nei, det står jo at Norge ikke får LTE.

Lenke til kommentar

Utifra det jeg har forstått har ikke apple gjort noe mer "revolusjonerende" enn å tynne den ut litt. Ellers er det samme plasten, men med marginalt bedre kompinenter. Hadde håpet på noe litt mer banebrytende når forrige lansering var såpass skuffende.

 

Er vel Jobs's fravær som gjør det da...

 

 

Litt ironisk at du skal nevne "plasten" når det ikke er noe plast på hele telefonen.. Selve designet var jo ikke store forandringen, men det er bedre innmat over hele fjøla, skjermen er større og de har fjernet glasset bak og det i seg selv er gode forbedringer.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Utifra det jeg har forstått har ikke apple gjort noe mer "revolusjonerende" enn å tynne den ut litt. Ellers er det samme plasten, men med marginalt bedre kompinenter. Hadde håpet på noe litt mer banebrytende når forrige lansering var såpass skuffende.

 

Er vel Jobs's fravær som gjør det da...

 

Føler egentlig litt det samme her.

 

Bra med endringene de gjør, men det virker som om de nå holder følge med konkurrentene istedet for å ligge foran med endringer/nyheter nå.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...