Gå til innhold

Følg Apples lansering her


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, så var den katten ute av sekken. Egentlig lite nytt - mer en utvikling av ett allerede bra produkt. Men som andre har kommentert - Apple revolusjonerer ingenting lenger - holder såvidt følge med resten av feltet. Og greit nok - for veldig mange er en iPhone ett godt valg. Kjøpte en 4S til kona fordi hun vil ha noe som er enkelt å bruke og stabilt og ikke for stor. Jeg har en S2 og fornøyd med alle mulighetene den og Android gir. Så ingen vits i å lage noen krig om hvilket OS som er best - greit å ha ihvertfall 3 store å velge mellom etter egne preferanser. Men allikevel overrasket over at noen idag presenterer en ny ladeplugg som er properitær når alle andre kjører micro-sub. Utrolig upraktisk - men joda - vet at det er Apple sin greie. Bare så ufattelig bakstreversk i 2012. Men altså - stadig en pen og sikkert god tlf. som er super til veldig mange - og stadig grei størrelse - veldig viktig for særlig damer at tlf. ikke er for stor.

Det er vanskelig å revolusjonere et mobilmarkedet som fortsatt er så ungt.

 

Jeg mener iphone kom i 2007. Det er 5 år siden, og folk vil ha helt syke ting hvert eneste år. Tenk dere litt om.

Skal batteritiden være 2 timer til slutt?

 

Den er blitt tynnere, raskere, større skjerm, lettere, med lte, bedre kamera(usikkert) oppgradert facetime, bedre gpu og cpu, bitte litt bedre batteritid. ny software

 

Hva mer vil du ha?

Hehe, jeg vil ikke ha noen epletlf i det hele tatt, men ellers helt enig i poenget ditt - er nesten ikke mulig å komme med noe som er revolusjonerende sånn markedet er pr. idag. Og som jeg sa - er er fin videreutvikling av en allerede god tlf. Helt sikker på at de gjør helt rett i å ikke distansere seg fra grunntanken sin - noe relativt enkelt å bruke og ikke for stort. Også ser den stadig svært bra ut - mye stiligere enn mye av plasttlf. som herjer.....

Endret av FoxMulder
  • Liker 1
Lenke til kommentar

henrikrox: De har mye å lansere. Tipper det kommer en runde til i høst med nye iMacer, Mac minier, MBP 13" retina og 7" iPad.

Nja de pleier jo ikke å ha konferanser på Mac'er lenger, hvis det ikke er noe veldig spesielt. De visste jo retina mbp på konferanse, men igjen dette var veldig spesielt. But who knows.

 

Godt å se at iPod Nano får en etterlengtet og mye bedre design! Ikke at jeg bruker MP3-spiller lenger..

ser ikke poenget på nano og slike ting lenger, men for all del

Lenke til kommentar
Hvis man skal dømme på nyhetene så skulle Nokias aksjefall på 13% tilsvare fritt fall på epleaksjen.Men fra responsen i salen å dømme tipper jeg flere hundre epledisipler skal hjem å lovprise de "nye" funksjonene på denne iPhonen.
apple aksjen faller alltid etter produktlansering. men du er jo her bare for å lage kvalme uansett :)

Veeel, jeg må si det ble en liten respons på "kvalmen" som ble postet i forumet under lanseringen av 920 der det ble gjort stort nummer av akkurat dette, og av at det var heeeeelt stille i salen, som om ingen ble imponert.

 

Så kommer vi her og folk klapper og jubler over ting som at facebook er integrert i OS'et og en hel del annet gammelt nytt. For min del blir det hele litt latterlig.

 

Kanskje litt CounterattackTrolling, men jeg ble svak et øyeblikk der.

 

For all del, iPhone er ikke der den er i dag fordi det er en dårlig mobil, den er faktisk knakende god. Det er ikke poenget her.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Hvis man skal dømme på nyhetene så skulle Nokias aksjefall på 13% tilsvare fritt fall på epleaksjen.Men fra responsen i salen å dømme tipper jeg flere hundre epledisipler skal hjem å lovprise de "nye" funksjonene på denne iPhonen.
apple aksjen faller alltid etter produktlansering. men du er jo her bare for å lage kvalme uansett :)

Veeel, jeg må si det ble en liten respons på "kvalmen" som ble postet i forumet under lanseringen av 920 der det ble gjort stort nummer av akkurat dette, og av at det var heeeeelt stille i salen, som om ingen ble imponert.

 

Så kommer vi her og folk klapper og jubler over ting som at facebook er integrert i OS'et og en hel del annet gammelt nytt. For min del blir det hele litt latterlig.

 

Kanskje litt CounterattackTrolling, men jeg ble svak et øyeblikk der.

 

For all del, iPhone er ikke der den er i dag fordi det er en dårlig mobil, den er faktisk knakende god. Det er ikke poenget her.

Det som gjør at du skaper kvalme, er at du nevner facebook igjen og igjen, og dette har ikke blitt nevnt under denne pressekonferansen, dette var en gammel sak som ble nevnt i sommer, ved ios 6 preview.

 

Men hvis du fortsatt skal ta det opp. Vær så god.

 

Kanskje folk klappet siden de er i statene, og der kommer blant annet passport etc etc, lte og andre god saker?

 

Sigh.

 

PS. Nevn en forumtråd her inne som snakker om facebook og integrasjon?

"Så kommer vi her og folk klapper og jubler over ting som at facebook er integrert i OS'et"

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar

Leste på vg direkte at man kan forhåndsbestille fra den 14. Er det vanligvis kjappere å bestille på apple enn å kjøpe via forhandler?

apple.no selger bare uten kontrakt, altså du må ut med 5000 kr.

 

usikkert om forhåndsbestillingen gjelder usa + de første landene eller norge også. Vet ikke hvorfor VG sier at vi kan forhåndsbestille den 14. ingenting er sikkert.

Lenke til kommentar

Ikke noe WiFi eller apps på iPod Nano? Hadde gjort den langt mer aktuell i markedet. Men må jo ikke opp i iPod Touich priser.

Begrenset hva du kan gjøre på 2,5". Samtidig vil det omtrent ikke være noe devs bak det.

 

Nå skjer det ting http://store.apple.com/no :D

 

 

56099210152094379035508.jpg

 

Apple store har vært nede (også i norge) siden 16:00-17:00 i dag :p

Er du sikker? jeg var inne rett før lanseringen og rotet litt rundt?

Weird, vært nede for meg siden jeg kom hjem fra skolen S:

Lenke til kommentar
Hvis man skal dømme på nyhetene så skulle Nokias aksjefall på 13% tilsvare fritt fall på epleaksjen.Men fra responsen i salen å dømme tipper jeg flere hundre epledisipler skal hjem å lovprise de "nye" funksjonene på denne iPhonen.
apple aksjen faller alltid etter produktlansering. men du er jo her bare for å lage kvalme uansett :)

Veeel, jeg må si det ble en liten respons på "kvalmen" som ble postet i forumet under lanseringen av 920 der det ble gjort stort nummer av akkurat dette, og av at det var heeeeelt stille i salen, som om ingen ble imponert.

 

Så kommer vi her og folk klapper og jubler over ting som at facebook er integrert i OS'et og en hel del annet gammelt nytt. For min del blir det hele litt latterlig.

 

Kanskje litt CounterattackTrolling, men jeg ble svak et øyeblikk der.

 

For all del, iPhone er ikke der den er i dag fordi det er en dårlig mobil, den er faktisk knakende god. Det er ikke poenget her.

Det som gjør at du skaper kvalme, er at du nevner facebook igjen og igjen, og dette har ikke blitt nevnt under denne pressekonferansen, dette var en gammel sak som ble nevnt i sommer, ved ios 6 preview.

 

Men hvis du fortsatt skal ta det opp. Vær så god.

 

Kanskje folk klappet siden de er i statene, og der kommer blant annet passport etc etc, lte og andre god saker?

 

Sigh.

 

PS. Nevn en forumtråd her inne som snakker om facebook og integrasjon?

"Så kommer vi her og folk klapper og jubler over ting som at facebook er integrert i OS'et"

Så du presentasjonen? De pongterte at man kunne legge til kontoer som facebook og at man ikke behøvde logge på en app... Endret av serpentbane666
Lenke til kommentar
Hvis man skal dømme på nyhetene så skulle Nokias aksjefall på 13% tilsvare fritt fall på epleaksjen.Men fra responsen i salen å dømme tipper jeg flere hundre epledisipler skal hjem å lovprise de "nye" funksjonene på denne iPhonen.
apple aksjen faller alltid etter produktlansering. men du er jo her bare for å lage kvalme uansett :)

Veeel, jeg må si det ble en liten respons på "kvalmen" som ble postet i forumet under lanseringen av 920 der det ble gjort stort nummer av akkurat dette, og av at det var heeeeelt stille i salen, som om ingen ble imponert.

 

Så kommer vi her og folk klapper og jubler over ting som at facebook er integrert i OS'et og en hel del annet gammelt nytt. For min del blir det hele litt latterlig.

 

Kanskje litt CounterattackTrolling, men jeg ble svak et øyeblikk der.

 

For all del, iPhone er ikke der den er i dag fordi det er en dårlig mobil, den er faktisk knakende god. Det er ikke poenget her.

Det som gjør at du skaper kvalme, er at du nevner facebook igjen og igjen, og dette har ikke blitt nevnt under denne pressekonferansen, dette var en gammel sak som ble nevnt i sommer, ved ios 6 preview.

 

Men hvis du fortsatt skal ta det opp. Vær så god.

 

Kanskje folk klappet siden de er i statene, og der kommer blant annet passport etc etc, lte og andre god saker?

 

Sigh.

 

PS. Nevn en forumtråd her inne som snakker om facebook og integrasjon?

"Så kommer vi her og folk klapper og jubler over ting som at facebook er integrert i OS'et"

Så du presentasjonen? De pongterte at man kunne legge til kontoer som facebook og at man ikke behøvde logge på en app...

again

 

"Så kommer vi her og folk klapper og jubler over ting som at facebook er integrert i OS'et"

 

hvem og hvor er disse folkene som jubler?

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar

apple.no selger bare uten kontrakt, altså du må ut med 5000 kr.

 

usikkert om forhåndsbestillingen gjelder usa + de første landene eller norge også. Vet ikke hvorfor VG sier at vi kan forhåndsbestille den 14. ingenting er sikkert.

 

Foretrekker å kjøpe uten abonnement uansett, så det er egentlig det beste uansett. Man kommer jo stortsett opp i den prisen (eller mer) etter et år med abonnement uansett.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...