Gå til innhold

Følg Apples lansering her


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Litt ironisk at du skal nevne "plasten" når det ikke er noe plast på hele telefonen.. Selve designet var jo ikke store forandringen, men det er bedre innmat over hele fjøla, skjermen er større og de har fjernet glasset bak og det i seg selv er gode forbedringer.

Åjadda! Sikkert verdt hver eneste krone

 

 

Det må nesten bli opp til hver enkelt person å vurdere, er du ikke enig?

Endret av RamGuy
  • Liker 2
Lenke til kommentar

720p facetime camera

 

bam!

 

Ikke få meg til å le. Min Galaxy Note har jo 2 MP frontkamera, som er høyere oppløsning enn 1080p.

og hvor stor oppløsning til film? ;) jeg bruker veldig ofte skype og facetime til å ta bilder med front kamera :p haha

 

Ser så bra ut, tynnere enn galaxy s3, og nå bedre innmat med lte!

 

Syntes faktisk den hvite ser best ut, fordi den har grå alu bak, den andre har sånn mørk aluminium

Lenke til kommentar

Noen som fikk meg seg LTE land som er støttet i norden, gikk litt fort?

 

Så telenor ihvertfall

 

GPU'en har allerde vært den beste, og nå skal den bli mye bedre. Dette blir bra!

Tror det var DC-HSPA på sliden med Telenor og TeliaSonera.

merkelig gikk jo igjennom lte støttet land og viste telenor, hm, må nesten vente å få se speccs da

Lenke til kommentar

 

&--#60;br&--#62;Litt ironisk at du skal nevne "plasten" når det ikke er noe plast på hele telefonen.. Selve designet var jo ikke store forandringen, men det er bedre innmat over hele fjøla, skjermen er større og de har fjernet glasset bak og det i seg selv er gode forbedringer.&--#60;br&--#62;
&--#60;br&--#62;Åjadda! Sikkert verdt hver eneste krone&--#60;br&--#62;

 

 

Det må nesten bli opp til hver enkelt person å vurdere, er du ikke enig?

 

Det kan godt være, jeg vet hvor jeg står i alle fall!

 

 

Hint; det blir ingen iPhone denne gangen heller ;)

 

Endret av Bordplate
Lenke til kommentar

Ja, det der er jo naturligvis bare spekulasjonsbilder fra tidligere. Den er jo helt gul.

 

Har de egentlig sagt noe om releasedato og pris?

de sa den skulle komme i statene++++++ 21. september. og så 20 andre land den 28.september. Vi pleier å være på den lista. Virker litt sykt dog, har aldri kommet så fort til Norge. Men tipper 28.september. Prisen blir nok den samme som den alltid har vært

 

Hva som blir levert i statene er for meg, som nordmann i Norge egentlig ganske så likegyldig.

Les litt mer nøye :p

Lenke til kommentar

Ser ut som Apple blir første mobilprodusent som slipper et produkt med ARM Cortex-A15 med Apple A6.

De er vel et halvt år for sent ute til å være først med A15. HTC one x har blitt levert med A15 lenge i statene.

Nope, Snapdragon S4 er ikke Cortex-A15, Det er Qualcomm sin egen CPU, er en mellomting av A9 og A15.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...