Gå til innhold

Nokia Lumia 920-tråden


iMono

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For å gjøre det enkelt, telefonen er flott å se på men tungvint å lære seg. Klart jeg satt bare med den i 1 time før jeg var ferdig på jobb - men har sett mer imponerende saker. Blir moro å se når Micro(soft) får ut oppdateringene, for det jeg fikk se av den var ikke akkurat imponerende.

Ikke at jeg slet, men det var unaturlig motivasjon for å starte de forskjellige appene etc.

b89f38e492611227806ee43a1b27753b.jpg

Endret av Triple_DES
  • Liker 5
Lenke til kommentar

For meg er det moderatorer som bestemmer. Klart det er en fordel å skrive hva det gjelder, men jeg holder meg til topic, alt jeg legger inn her hører til topic. Det koster ikke mange kalorier å trykke på linken. Om du gidder eller ikke gidder å trykke på linken bryr meg rett og slett ikke.

For det første; Det er et ønske fra flere at du poster linkene med informasjon. Meg inkludert.

 

At du poster lenker til en dansk nyhetsside med nyheter som allerede er nevnt med informasjon fra skikkelige nettsteder, driter du i. Du finner en nyhetssak som du finner relevant når du er på nettet, og så er det copy paste inn i dette forumet. Beklager, men i min bok er det spam.

 

Om du velger å forklare linkene eller ikke i ettertid, viser mer om deg enn det provoserer meg.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Det virker noen som har fått tak i mobilen allerede, how?

Gidder ikke å bestille når det er ubekreftet dato i de fleste nettbutikkene.

Men gleder meg som et lite barn! Siste mobil jeg kjøpt var Nokia E7, ble dessverre ikke så suksess.

Håper 920 overrasker!

 

Noen har kjøpt fra utlandet, andre har fått lånetelefon i en eller annen sammenheng. Jeg var selv så heldig at jeg fikk låne en 920 i noen dager helt i starten av november. Men jeg venter fortsatt på at mobilen skal komme på lager i Norge.

 

For alle oss andre så er 29. november den angitte datoen for lanseringen i Norge. Det er da Nokia har sagt at de skal begynne å få inn partier. Så gjenstår det å se hvor stort antall de får inn.

Lenke til kommentar

Så i mitt hode skal jeg motta telefonen Fredag den 30 Nov, sammen med flere andre som har gledet seg til å motta denne telefonen.

 

Helt enig!

Men jeg er litt skeptisk pga den store etterspørselen som har vært i resten av verden. Expansys, Amazon og mange andre er utsolgt eller venter på leveranser.

Lenke til kommentar

Så i mitt hode skal jeg motta telefonen Fredag den 30 Nov, sammen med flere andre som har gledet seg til å motta denne telefonen.

Håper på det, bestilte en gul når det dukket opp forhåndsbestilling hos Telenor ;) håper på fredag/lørdag...

Litt usikker på når den røde som jeg bestilte to dager etterpå kommer... :/

Lenke til kommentar

Det har tydeligvis dukket dukket opp ett parti til Norge. Forhåndsbestilte hos Netshop når de la den ut for salg, og de sendte den til meg på fredag. Forventet ankomst i morgen. Litt bittert at jeg for tiden er bortreist med jobben, sånn at jeg uansett ikke får tatt den i bruk før om to uker...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvis de telefonene som Netshop selger kommer fra Nokia Norge, så er det jo rart at de sender ut telefonen den 23, når Nokia sier de slipper telefonen den 29. Kanksje det er sendt ut telefoner allerede fra Nokia til forhandlerne som de kan sende ut den 29, men at Netshop sendte den litt tidlig etter en glipp.

Endret av Fytterakkern
Lenke til kommentar

Det har tydeligvis dukket dukket opp ett parti til Norge. Forhåndsbestilte hos Netshop når de la den ut for salg, og de sendte den til meg på fredag. Forventet ankomst i morgen. Litt bittert at jeg for tiden er bortreist med jobben, sånn at jeg uansett ikke får tatt den i bruk før om to uker...

 

 

http://www.netshop.n...0000197208.aspx

 

Ubekreftet 26.11 :( hvorfor?

 

Edit; Netcom har forventes dato 17.12, har de planer om å drepe meg?!?!

Endret av CreativeFantasy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...