Gå til innhold

Nokia Lumia 920-tråden


iMono

Anbefalte innlegg

 

 

Da har jeg nok fått ett som ikke støtter 4G. Får bestille meg et nytt da. Litt rart at det står at alle som sendes ut er 4G og likevel fikk jeg et som ikke var merket med det.

Enig. Jeg har tatt det med de ansvarlige så det sjekkes opp. I utgangspunktet skal det sendes ut "kombi SIM" som fungerer uavhengig av om du har 4G eller 3G terminal. Det du har fått vil virke normalt selvfølgelig, men du ville bare ikke fått 4G dersom det var aktivert.

Endret av Terminal
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Enig. Jeg har tatt det med de ansvarlige så det sjekkes opp. I utgangspunktet skal det sendes ut "kombi SIM" som fungerer uavhengig av om du har 4G eller 3G terminal. Det du har fått vil virke normalt selvfølgelig, men du ville bare ikke fått 4G dersom det var aktivert.

 

Vil jeg få et som støtter 4G dersom jeg bestiller nytt på telenor.no? Vil gjerne ha et SIM-kort som støtter det så fort det kan brukes :)

Lenke til kommentar

Helt enig, litt venteprat må det gå an å ta her. Sim og 4G er jo noe som en kan forbinde med en Lumia 920.

 

Vi vet jo mye om denne telefonen nå, noen har fått den og deler med seg av info. Men siden du chrisAK ikke synes tråden holder seg til Lumia 920, så kan vel du fortelle oss noe spennende som ikke er blitt fortalt om Lumia 920. Litt utenom må det bli på 1450 svar.

 

Men når det først blir klaget på litt utenomsnakk fra Lumia 920 så tar jeg å legger på noen ord til , så da vil jeg fortelle at jeg ble lei ventingen og pratet om Lumia 920. Så i dag så slo jeg til på et Black Friday tilbud på Elkjøp, en Lumia 900 til Kr. 1495,-

 

Så nå har jeg noe og klemme på til jeg får min Lumia 920 om forhåpentlighvis en ukes tid.

Endret av Fytterakkern
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva er helt konkret fordelen med å ha Telenor-låst telefon, fremfor en ulåst med Telenor SIM-kort?

Hadde nok vært florert med info om det på nettet dersom vi visste det. Jeg har en mistanke det kan innebære noe som en gratis lader. Vi får vente i spenning! Prisene til Telenor er gode og dekningen slår de andre ned i støvlene så jeg er personlig veldig glad for at jeg kan bestille via dem.
Lenke til kommentar

For de som ikke har fått det med seg allerede; Damian slutter nå i Nokia :no: hvordan det går videre får vi se men ingen tvil om att denne mannen har hatt en stor innflytelse på Nokia i årene som har gått.... Er flaggskipene til Nokia historie nå ??

 

Mer om saken her:

 

http://pureviewclub.com/

Tvilsomt. "As reported by a few, the work area I am best known for, imaging, is the result of a huge and massively talented pool of people." Dessuten så tror jeg det er en fin ting at det skapes plass til nytt talent i et hvilket så helst selskap. Slik er også livet - dette kan potensiellt føre Nokia i en annen retning, hvem vet! Endret av Nado
Lenke til kommentar

For de som ikke har fått det med seg allerede; Damian slutter nå i Nokia :no: hvordan det går videre får vi se men ingen tvil om att denne mannen har hatt en stor innflytelse på Nokia i årene som har gått.... Er flaggskipene til Nokia historie nå ??

 

Mer om saken her:

 

http://pureviewclub.com/

Tviler sterkt på at det spiller noen som helst rolle for om det konmer flere flaggskip (alá det absolutt beste hittil, Lumia 920)fra Nokia om Damian Dilling har sluttet.

Tror nok resten av gjengen i kameradivisjonen er i stand til å klare jobben, men at Dilling har spilt en stor rolle i utviklingen som har ført fram til Lumia 920 er det ingen tvil om.

Lenke til kommentar

Hva er helt konkret fordelen med å ha Telenor-låst telefon, fremfor en ulåst med Telenor SIM-kort?

Finnes det noen fordel overhodet? Ikke bare er telefonen låst, men du får også OS-oppdateringer tregere enn ellers. For ikke nevne at operatører legger på drit man ikke vil ha som f.eks oppstartsbilde med egen logo

 

"Fordelen" med låst telefon koker nok ned til at folk ikke liker å bruke så mye penger på en gang og heller kan hente den i butikk for type 999 kontra 5000 og heller betale ned per mnd

Lenke til kommentar

Er ikke det ganske relevant da?

Ettersom Lumia 920 er en av foreløpig få mobiler med støtte for 4G ;)

Sim-kort TIL Lumia er jo greit. 4G opp i mot Lumia er jo også greit. Men når det begynner å bli generelle diskusjoner rundt sim-kort og Telenor 4G, så blir det kanskje litt på siden. Kanskje skal vi snakke om de forskjellige mobilabonnement vi kan kjøpe til Lumia 920 også :huh:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...