Gå til innhold

Nokia Lumia 920-tråden


iMono

Anbefalte innlegg

Nor50:

 

http://www.diskusjon...post&p=19931676

 

Den overnevnte linken er til innlegget som ber deg om å skrive hva linkene dine inneholder.

 

For meg er det moderatorer som bestemmer. Klart det er en fordel å skrive hva det gjelder, men jeg holder meg til topic, alt jeg legger inn her hører til topic. Det koster ikke mange kalorier å trykke på linken. Om du gidder eller ikke gidder å trykke på linken bryr meg rett og slett ikke.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For meg er det moderatorer som bestemmer. Klart det er en fordel å skrive hva det gjelder, men jeg holder meg til topic, alt jeg legger inn her hører til topic. Det koster ikke mange kalorier å trykke på linken. Om du gidder eller ikke gidder å trykke på linken bryr meg rett og slett ikke.

Jeg sier det ikke for min egen del. Jeg kunne brydd meg mindre, men ut av respekt for andre som du VET blir provosert av dette så kan du ta litt hensyn. Det er alt jeg ville få frem. Når du VET at folk har kommentert dette tidligere, hvorfor kan du ikke bare si "Jo, greit jeg skal skrive hva linken gjelder" Jeg er ikke ute etter å kjefte/leke politi, det har jeg null interesse av. Men jeg vet at det blir irritasjoner og en del unødvendig frustrasjon her inne.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Noen som har sett bilholder med lading (trådløs/micro-usb) til 920?

Se på bilde nummer 4 http://www.qicharger.com/tag/automotive/ Det ser ut som Philips har en prototype for bil-lader. På bilde nummer to lenger nede så finner du en annen implementasjon fra Fulton http://www.wirelesspowerplanet.com/news/10-questions-for-david-baarman-director-of-advanced-technologies-for-fulton-innovation/
Lenke til kommentar

Når man legger til en microsoft exchange konto på denne telefionen.

 

Noen som da veit om den håndterer mailene mine som jeg har sortert i mapper og undermapper på en god måte.

 

Min nåværende android telefon håndterer dette så dårlig at jeg har sluttet å bruke mobben til å lese mail og heller røsker laptaoppen ut av sekken.

Lenke til kommentar

Jeg sier det ikke for min egen del. Jeg kunne brydd meg mindre, men ut av respekt for andre som du VET blir provosert av dette så kan du ta litt hensyn. Det er alt jeg ville få frem. Når du VET at folk har kommentert dette tidligere, hvorfor kan du ikke bare si "Jo, greit jeg skal skrive hva linken gjelder" Jeg er ikke ute etter å kjefte/leke politi, det har jeg null interesse av. Men jeg vet at det blir irritasjoner og en del unødvendig frustrasjon her inne.

 

Om du ikke sier det for deg selv så er det kanskje like greit å ikke si noe??? Og jeg VET ikke at det er kommentert tidligere, for det hadde jeg ikke sett.

Endret av nor50
Lenke til kommentar

Da dette tydeligvis skjer hos andre brukere så ville jeg rett å slett ikke tenkt på det. Det kan vær lurt å melde det inn til Microsoft og Nokia slik at de får flere henvendelser på det.

 

Si hvor ofte/når det skjedde og om hvilken applikasjoner du har på mobilen. Mest mulig informasjon slik at de kan feilsøke det. De har muligens allerede fått tilbakemeldinger på det men det er nok lurt å melde dette inn. Send dem en melding på facebook eller ring dem. Microsoft sin e-postadresse er [email protected]

Lenke til kommentar

Alkathar: utdyp?

 

For å gjøre det enkelt, telefonen er flott å se på men tungvint å lære seg. Klart jeg satt bare med den i 1 time før jeg var ferdig på jobb - men har sett mer imponerende saker. Blir moro å se når Micro(soft) får ut oppdateringene, for det jeg fikk se av den var ikke akkurat imponerende.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...