Gå til innhold

Nokia Lumia 920-tråden


iMono

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mener det er micro-sim...

Simkortet jeg fikk fra Telenor er stanset ut og kan brukes som micro og vanlig...

Den benytter Micro-SIM

 

Mobilnett MÅ være på for å sende/motta mms.

MMS fungerer på både 7 og 8. Husk at det fungerer ikke på Tvilling-SIM.

Endret av Terminal
Lenke til kommentar

Jeg lurer på noe. Vil en mobil låst til Telenor få oppdateringer senere enn en som er ulåst? Hva om jeg låser den opp?

Hei,

Våre operatør spesifikke terminaler kan i enkelte tilfeller få oppdateringen litt senere enn de generiske. Bakgrunnen for dette er at leverandør kan velge å utvikle den generiske variantene først.

Vet at dette av og til kan være frustrerende (jeg ønsker også at oppdateringene skal komme så fort som mulig), samtidig håper vi våre kunder verdsetter den kvalitetssikringen vi gjør på software siden og derfor aksepterer at vi har en egen spesifikk terminal.

Om man er Telenor kunde anbefaler jeg sterkt at man velger en Telenor Lumia 920,

Lenke til kommentar

Noen som vet om SIM-kortene som Telenor sender ut nå har 4G-støtte? Burde vel det, ellers ser jeg ikke helt poenget med å sende meg et nytt micro-SIM.

 

Edit: Leste litt hos Telenor:

 

 

 

Men på siden "Støtter mitt SIM-kort 4G?" står det at det skal stå "4G" på kortet for at det skal støtte det og det gjør det ikke.

 

Hmmm... håper det første er riktig :)

 

Hei,

SIM kortet du har mottatt skal støtte 4G på mobilen når Telenor åpner for det i nettet. Men sjekker dette mandag og svarer opp igjen da for å være helt sikker på at du har fått 4G SIM.

Edit: har sjekket dette, og de SIM som sendes ut støtter 4G. men de skal da være merket med 4G og om du ikke har fått dette ber jeg deg kontakte kundeservice.

Endret av Terminal
Lenke til kommentar

 

Har visst bestilt en Lumia 920 som i følge Telenor er en; "Windows 8-mobil med berøringsskjerm"

Windows 8-mobil...

Glipp i markedsføringsavdelingen?

Stavekontroll?

Nytt navn eksklusivt for Telenor?

Windows Phone 8-mobil eller bare Windows Phone 8?

Venter spent på fortsettelsen... ;)

Ble rettet ganske fort.

Plutselig var det; "Windows Phone 8-mobil med..."

 

Noen her i Telenor? (Terminal...) ;)

Mangler bare at wp8-mobilene får animert gif e.l. i reklamebildene for å vise de fantastiske Live Tiles... "kremt"

Lenke til kommentar

Ble rettet ganske fort.

Plutselig var det; "Windows Phone 8-mobil med..."

 

Noen her i Telenor? (Terminal...) ;)

Mangler bare at wp8-mobilene får animert gif e.l. i reklamebildene for å vise de fantastiske Live Tiles... "kremt"

Får se hva vi får til etter hvert :) takk for at du var oppmerksom på at vi hadde feil på Web`en vedr Windows Phone 8 ;)

Endret av Terminal
Lenke til kommentar

 

Om ikke noe skulle skje under frakten så kan du fint forholde deg til datoen på telenor.no. Gitt at det fortsatt er tilgjengelig volumer igjen den 29.

Bestilte en gul ikke veldig lenge etter at den dukket opp i nettbutikken ( samme dag), så mulig jeg er et stykke fremme i køen...?

+ en rød to dager etterpå... (julepresang ;))

Lenke til kommentar

Bestilte en gul ikke veldig lenge etter at den dukket opp i nettbutikken ( samme dag), så mulig jeg er et stykke fremme i køen...?

+ en rød to dager etterpå... (julepresang ;))

Siden du var så tidlig ute vil jeg anta at du får disse tilsendt fra første partiet. Vi sender uansett ut i forhold til når ordren kom inn. De fargene er forøvrig veldig stilig :) men samtidig er det veldig begrenset levering på disse. Etter min mening ser de fargene enda bedre ut i virkeligheten enn på bilder (kanskje spesielt den røde)

Lenke til kommentar

 

Siden du var så tidlig ute vil jeg anta at du får disse tilsendt fra første partiet. Vi sender uansett ut i forhold til når ordren kom inn. De fargene er forøvrig veldig stilig :) men samtidig er det veldig begrenset levering på disse. Etter min mening ser de fargene enda bedre ut i virkeligheten enn på bilder (kanskje spesielt den røde)

håper at djuice får fra samme leveranse, bestillte min den 20.11
Lenke til kommentar

Hei,

SIM kortet du har mottatt skal støtte 4G på mobilen når Telenor åpner for det i nettet. Men sjekker dette mandag og svarer opp igjen da for å være helt sikker på at du har fått 4G SIM.

Edit: har sjekket dette, og de SIM som sendes ut støtter 4G. men de skal da være merket med 4G og om du ikke har fått dette ber jeg deg kontakte kundeservice.

 

Da har jeg nok fått ett som ikke støtter 4G. Får bestille meg et nytt da. Litt rart at det står at alle som sendes ut er 4G og likevel fikk jeg et som ikke var merket med det.

Lenke til kommentar

 

Siden du var så tidlig ute vil jeg anta at du får disse tilsendt fra første partiet. Vi sender uansett ut i forhold til når ordren kom inn. De fargene er forøvrig veldig stilig :) men samtidig er det veldig begrenset levering på disse. Etter min mening ser de fargene enda bedre ut i virkeligheten enn på bilder (kanskje spesielt den røde)

Gleder meg barnslig mye til et gult blikkfang ;)

Har aldri ventet på en mobil noen gang før...

Har ikke hatt Nokiamobil siden Ringo (GUL, med nmt 900...)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...