Gå til innhold

Nokia Lumia 920-tråden


iMono

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Merkelig at Telenor nok en gang får inn telefoner før andre.Sist var det N9 nå er det Nokia 920. :nei:

 

Det går vel mot amerikanske tilstander hvor mobilene er eksklusive for operatørene.

 

Nå byttet lagerstatus fra "På lager 10+" til "Bekreftet 29.11.2012"

 

Håper det er fordi de sender ut det de har fått inn nå i første omgang. :hmm:

Lenke til kommentar
http://shop.netcombusiness.no har inne gul, rød og hvit, men netttstedet er kun for bedriftskunder. Fikk min gule på fredag. Noen med Lumia 920 som fikk en oppdatering på karttjenestene i helgen? Mine ble oppdtaet og nå fungerer ikke "Nokia Kart" lenger. Får beskjed om at det har oppstått et problem med app. "Du kan først prøve å kjøpe appen, men hvis det ikke fungerer, må du avvinstallere den og deretter installere den på nytt". Er ikke så keen på å avvinstallere hvis jeg plutselig blir nødt til å kjøpe den. Foreløpige inntrykk: +
  • Veldig responsiv og "henger" ikke - Kommer selv fra Lumia 900, 800 og N9
  • Kjennes ut som "a million dollars" - oser kvalitet
  • Kul - Folk synes fargen er rå. Får mange spørsmål om mobilen
  • Super skjerm

-

  • Litt stor - Ikke en mobil for jenter med små hender (med mindre de bruker begge)
  • Ikke super batteritid - Har ikke rukket å lade den helt full enda i løpet av helgen, men den tømmes veldig raskt. Får se om jeg ikke blir nødt til å gjøre noe med innstillingene.
  • Noen apper har forsvunnet fra startsiden av seg selv. Har vært nødt til å "pinne" de på ny.

 

Batteri: om du ikke bruker xBox er det greit å slå av den syncingen. merker det drar litt batteri på alle WP.

Lenke til kommentar

 

 

Det går vel mot amerikanske tilstander hvor mobilene er eksklusive for operatørene.

 

Nå byttet lagerstatus fra "På lager 10+" til "Bekreftet 29.11.2012"

 

Håper det er fordi de sender ut det de har fått inn nå i første omgang. :hmm:

Ringte nå og de hadde fått inn i dag, sendes ut i dag...

Håper jeg rakk første pulje, ellers er det over fra å telle timer til dager igjen... ;):(

Solgt ut allerede...??

Lenke til kommentar

Snakket med Kjedehuset, den er IKKE på lager. Dette var en feil på nettbutikken.

Stemmer nok.

 

Lefdal hadde fått en dato som var tidligere enn forventet (dvs. 26 november), men leverandøren hadde utsatt leverigen til 30. november igjen.

 

Ble litt paff når hun skulle finne sporingsnummer, men så heldig var jeg altså ikke.

Lenke til kommentar

Stemmer nok.

 

Lefdal hadde fått en dato som var tidligere enn forventet (dvs. 26 november), men leverandøren hadde utsatt leverigen til 30. november igjen.

 

Ble litt paff når hun skulle finne sporingsnummer, men så heldig var jeg altså ikke.

Tingen er at det var ikke "bekreftet" eller noe. Det sto bare at den VAR på lager. 50+
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...