Gå til innhold

Nokia Lumia 920-tråden


iMono

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En gladnyhet (forhåpentligvis) - selv om det ikke sies noe om dato(er), men alle skal ha fått oppdateringen før midten av mars:

Nokia announces global roll-out for Portico update to Nokia Lumia 820 and 920

 

Flott at det begynner å skje noe, og ble glad når jeg så at bluetooth sto på listen over det som forhåpentligvis vil rettes opp. Det er den som har skapt mest trøbbel for meg, og samtidig kan jeg ikke leve uten. :)

 

Ellers synes jeg batteriet blir bedre og bedre og har bare hatt en frys etter å hatt telefonen liggende på lading over natten. Men har for sikkerhets skyld startet opp min gamle Motorola tlf igjen og bruker den som reserve vekkerklokke! :ohmy:

 

Er blitt mer og mer fornøyd med telefonen og hvis de feilene jeg opplever til tider forsvinner skal jeg slutte å klage. :green:

Lenke til kommentar

Jeg håper de av dere som opplever frys/reboots osv prøver å finne ut hvorfor dere får det. Som feks hvis det er apps som gjør det at dere kommenterer det til utvikler osvosv.

 

Å bare for å ha sagt det, hadde min telefon ikke "oppført" seg bra så hadde den blitt byttet pronto. Å ha tålmodighet for å vente på at en update som kanskje skal fikse hadde jeg ikke taklet :-P.

Lenke til kommentar

Svært fornøyd med telefonen, men er det flere enn meg som irriterer seg over at lysstyrken på de kapasitive knappene foran er alt for høy? Dette selv om lysstyrken på skjermen er satt helt ned. Umulig å se videoer/bilder uten at de skjærer i øynene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har laget meg en bildemappe på Skydrive hvor jeg slenger bilder jeg bruker på låseskjermen, tenkte kanskje noen var interessert i noen slike bilder til 920'en sin :)

 

http://sdrv.ms/V8CjCo

 

Jeg bruker forøvrig Paper Shuffle til å bytte om låseskjermbilder jevnlig. Anbefales :)

http://www.windowsphone.com/nb-no/store/app/paper-shuffle/0b48602c-9e8a-4b5e-a150-54fba694a5d1

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...