Gå til innhold

? Spotify kan bli kjøpt av Apple


Anbefalte innlegg

Haha, det er morsomt hvordan mange ignorante mennesker synes det er kult å hate elske Apple.

Fixed :)

Er det virkelig så galt å lage produkter som er så enkle å bruke at den gjennomsnittlige mannen i gata uten spesiell interesse kan bruke alle funksjonene?

 

Apple har nok reddet mange menneskeliv med kortere oppstartstider og logiske systemer. De har spart mange millioner for timer på timer med frustrasjoner av tekniske problemer og knoting.

 

Tipper du kommer til å benytte deg av Apple produkter selv når det går opp for deg hvor gode de er :!:

 

Jeg liker ikke hele "en størrelse tvangstrøye passer alle" foretningsmodellen deres. Jeg liker ikke holdningen om at DE skal fortelle MEG hva JEG ønsker av funksjonalitet og hva jeg kan og ikke kan gjøre med produktene jeg har kjøpt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tjenesten ville nok mest sannsynlig vært kompatibel med PC med Windows, mobil med Android og sikkert Squeezebox. Men alle vet jo at Squeezebox er steinalder og på vei ut.

Sist gang jeg ble tvunget til å bruke iTunes følte jeg ikke det var veldig kompatibelt med hverken Windows eller iPod'en den skulle brukes med. Tvang er nøkkelordet her.

 

Et godt eksempel på hvor godt Apple støtter andre er DoubleTwist. Et produkt som har oppstått utelukkende på grunn av behovet for bedre støtte uavhengig av produsent.

 

At Squeezebox er på vei ut er klar over. Det betyr jo svært lite når det fungerer ypperlig for meg? Hva er poenget ditt? Det kunne like gjerne vært hva som helst annet av ikke-Apple produkt som støtter Spotify.

Lenke til kommentar

Apple som selskap er ikke noe jeg ønsker å støtte, på flere punkter. Noen eksempler er; patent-misbruk, barnearbeid og mangel på frihet.

Jaja, dobbeltmoral er jo også en form for moral, om enn den mest patetiske. Du bruker Windows, du bruker Samsung-produkt, og ganske sikkert mye annet som er laget av flittige barnehender i asia. Kort sagt møter du deg selv i døra med en kjempesmell.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

ikke fa1n om de skulle kjøpe Spotify, så mye monopol under jeg dem ikke! >_> da blir det wimp på røde rappen.

 

For sånn som innholdet på Spotify er nå, så vil jeg ikke risikere at innholdet mindre / forandret og at evt restriksjoner kan forekomme, spekulasjoner ja, men jeg tror ikke Spotify blir noe bedre av å ha Apple som eier

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...