Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Neida. Det er veldig praktisk å ha det i et digitalt format. Er så mye mer man kan gjøre. Har allerede endret sidefargen til beige-aktig istedenfor hvit, og har også endret skrifttypen på teksten. Videre kan man ha mange bokmerker som lagrer hvor du er, og man kan også søke i hele boken etter f.eks et ord. Måten den håndterer kapitler på er også veldig bra, og man har full oversikt over alle de ulike kapitlene. Om du ikke bruker Apple-produkter kan du jo f.eks kjøpe det digitalt hos Amazon, og det kan da leses på alle mulige slags enheter. Pcer, telefoner, e-bøker, alt mulig.

Endret av Kiriev
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fy faen for en bra spillhøst dette kommer til å bli. The Last of Us til PS4 i 1080p 60fps, GTA V til PS4, Uncharted 4 og The Division til neste år en gang. Blir bra det her :)

Ikke noe Resident Evil 7 da, :hm::confused: ååååååå venter på det spillet da, oxo GTA V bestilte det i sted til ps4 :green::green::green::green::green:

Lenke til kommentar

Tja, jeg venter egentlig bare på det nye assassins creed spillet, til PC, så det blir sikkert utsatt til februar 2015.

Nye AC ser bare så mye bedre ut enn denne pirat greia, savner AC2 jeg, hvor man var rundt italia strøkene etc å løpte over de hus takene.

De 3 første AC spillene var de beste egentlig.

 

Men det skal vel være noe co-op greier i nye AC eller ACU som de kaller det, Assassins Creed Unity, liker vel ikke helt det, men det går nok bra å spille en rein SP aleine også.

Lenke til kommentar

Dyrt mener du? :)

 

Litt morsomt at 1080p@60fps er en nyhet :p

 

Heheh. Er jo noe relativt nytt på konsoller, vet du. Ikke mange spill av dette kaliberet som kjører i 1080p med 60fps. Når det gjelder PCer har jo dette vært standard i mange år allerede.

 

Tja, jeg venter egentlig bare på det nye assassins creed spillet, til PC, så det blir sikkert utsatt til februar 2015.

Nye AC ser bare så mye bedre ut enn denne pirat greia, savner AC2 jeg, hvor man var rundt italia strøkene etc å løpte over de hus takene.

De 3 første AC spillene var de beste egentlig.

 

Har egentlig bare spilt toeren og Black Flag. Toeren var jo veldig bra, men likte også Black Flag veldig godt. Utrolig flotte omgivelser, og ganske bra sidequests og slikt. Er enda ikke helt ferdig med det, men det begynner å komme seg :p Blir spennende å se hvordan Paris ser ut i det nye spillet. Ganske bra tidsperiode de har valgt, må jeg si. Mye spennende som skjedde under den Franske revolusjonen.

Endret av Kiriev
Lenke til kommentar

Bare hyggelig du! Det står mer info om dette i FAQ: Import av Xbox One.

Enkelt og greit, gå inn på Xbox.com, scroll helt ned på siden og velg USA (eller det landet du måtte ønske), legg til kortet ditt med amerikansk adresse og telefonnummer. Er det noe du lurer på er det bare å spørre i den tråden der. :)

iGlenn har du pre ordret Grand Theft Auto 5 Xbox One da, jeg yes til ps4 og pre ordret

Halo 5 Guardians Xbox One :green::green: Halo Master Chief Collection Xbox One :green::green::green:
Lenke til kommentar

Haha, nei du. Har ikke preordret noe som helst. Gta V har jeg jo allerede, så ser ikke helt poenget i å kjøpe det på nytt. Har nesten ikke spilt det uansett. Men man vet jo aldri, kanskje jeg kjøper det til Xbox One en gang i fremtiden. :whistle:

Skal ha Halo Master Chief Collection-greia og Halo 5. Blir bra med Halo 1-3 (ikke Halo 4, det suger) på dedikerte servere og hele pakka. Og Halo 5 Beta i i Desember. Gleder meg. :)

 

Jeg bestilte en Wii U + Mario Kart 8 for et par timer siden da. :D

Lenke til kommentar

Haha, nei du. Har ikke preordret noe som helst. Gta V har jeg jo allerede, så ser ikke helt poenget i å kjøpe det på nytt. Har nesten ikke spilt det uansett. Men man vet jo aldri, kanskje jeg kjøper det til Xbox One en gang i fremtiden. :whistle:

Skal ha Halo Master Chief Collection-greia og Halo 5. Blir bra med Halo 1-3 (ikke Halo 4, det suger) på dedikerte servere og hele pakka. Og Halo 5 Beta i i Desember. Gleder meg. :)

 

Jeg bestilte en Wii U + Mario Kart 8 for et par timer siden da. :D

Type da av bundel du

Lenke til kommentar

Ja, det var en bundle med Mario Kart 8. Var på tilbud hos Expert: http://www.expert.no/spillkonsoll/wiiupremiumwmariokart8/p/23786/

 

Kjøpte også en sånn Pro-kontroll til den. :p

Se her bytte ut det gammle med det nye batteriet

Mange spill er så vanskelige å legge fra seg at timene passerer som om de var minutter! Dette høykapasitetsbatteriet er for alle gamere som vil ha mest mulig spilletid uten strømledningen.

 

  • 2550 mAh i høykapasitetsbatteriet sammenlignet med 1500 mAh i originalbatteriet.
  • Originalbatteriet varer i 3-5 timer, mens høykapasitetsbatteriet varer i 5-8 timer.
  • Det nye batteriet monteres lett på plass med hjelp av en stjerneskrutrekker.

Høykapasitetsbatteri til Wii U Gamepad Nesten dobbelt så mye kraft!

http://gamezone.no/Avdelinger/SPILL/Nintendo-WiiU/Wii-U-Tilbeh%C3%B8r/Lader/H%C3%B8ykapasitetsbatteri-til-Wii-U-Gamepad-Nesten-dobbelt-s%C3%A5-mye-kraft-121627-p0000050255

Endret av jokingntria
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...